AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Ja, som tittelen sier - hvis man har hatt en MA, vil kroppen fortsatt ha menssmerter/ligamentsmerter før man aborterer? Jeg skal på ultralyd denne uken Anonymkode: 5ad74...657
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, som tittelen sier - hvis man har hatt en MA, vil kroppen fortsatt ha menssmerter/ligamentsmerter før man aborterer? Jeg skal på ultralyd denne uken Anonymkode: 5ad74...657 Da vi forsøkte med 2. mann så hadde jeg «ganske ofte» både MA og SA. Vi forsøkte i to år. Jeg merket ikke noe til MA før jeg var på tidlig ultralyd, og da hadde fosteret sluttet å vokse alt fra like før til flere uker tidligere. Jeg merket ikke noe til det, hadde fortsatt symptomer osv. Etterhvert som det skjedde flere ganger så forsøkte jeg å «kjenne etter», men det føltes relativt likt ut som de gangene svangerskapene har endt i babyer - altså 3 fullgåtte svangerskap. Anonymkode: 5f8ea...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå