Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske nytt forhold, godt voksne så dette bør vel ikke bli et tema. Men etter at X'en var utro så er jeg blitt mer på vakt etter tegn. 

Jeg har ikke noe imot at han har X'er som venner på Facebook selvom jeg selv ikke har det. Ser ikke vitsen når man ikke omgås lenger. 

Han liker alle bilder som moren til barna hans legger ut, og det har jeg ikke reagert på. Tenkt at det er fint å ha et godt samarbeid osv.

Men nå likte han et nytt profilbilde av sin andre X, som han var i et forhold med etter henne. Og det knyttet seg i magen min. 

Vet ikke om jeg skal nevne noe eller la det ligge, syns det er unødvendig å like bildet. Litt respektløst kanskje? 

Nå er vurderingsevnen min litt feil kanskje, da jeg var i et vanskelig forhold over flere år der jeg ble så psykisk nedkjørt at jeg orket ikke tanken på et nytt forhold i flere år.

Er jeg urettferdig sjalu nå og bør la det ligge, eller ville du ha bedt han om å la være like fremtidige profilbilder av X'ene ? 

Litt lyst å trekke meg unna nå, for dette gjør meg usikker. 

Anonymkode: 69089...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trykker liker på alt jeg av bilder. Det er så uviktig som steinen under skoen min. 

Du som overtenker noe veldig her.

Anonymkode: 6c356...cba

• Liker 6
Skrevet

Fokuser heller på hva som skjer mellom dere to

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trykker liker på alt jeg av bilder. Det er så uviktig som steinen under skoen min. 

Du som overtenker noe veldig her.

Anonymkode: 6c356...cba

Hva er egentlig poenget med det? Har jeg virkelig aldri skjønt. Du er vel ikke en robot heller

Anonymkode: 15f68...0f2

• Liker 1
Skrevet

Ja, urettferdig sjalu.

Anonymkode: 09e46...fe4

Skrevet

Det kommer veldig an på. 

Er han den typen som liker alt han kommer over på Facebook? Har han og ex'en vennlig kontakt nå og da? I så fall, helt greit. 

Men om de aldri prater eller har noen som helst kontakt, heller ikke gjennom 'likes', så ville jeg lurt på hvorfor han liker dette bildet nå sånn helt ut av det blå. Det kan være et veldig subtil forsøk på å ta opp kontakten, eller at han har et behov for å minne henne på at "jeg eksisterer". 

Men jeg ville ikke tenkt noe på det. Jeg ville kun reagert om jeg oppdaget at de plutselig begynner å prate sammen. 

Anonymkode: 659e7...8d4

• Liker 2
Skrevet

Mannen min trykker like på absolutt alt. For å være høflig. 

Måtte ta en prat da han trykket like på alt av lettkledde nieser, og russebilder. Når jeg forklarte hvordan det kunne bli oppfattet ble han ganske flau... Men det måtte en prat til. 

Han er rett og slett litt enkel (gammel) når det kommer til SoMe. Uten at jeg noen gang har følt meg sjalu av den grunn😅

Anonymkode: c7f74...8f6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ganske nytt forhold, godt voksne så dette bør vel ikke bli et tema. Men etter at X'en var utro så er jeg blitt mer på vakt etter tegn. 

Jeg har ikke noe imot at han har X'er som venner på Facebook selvom jeg selv ikke har det. Ser ikke vitsen når man ikke omgås lenger. 

Han liker alle bilder som moren til barna hans legger ut, og det har jeg ikke reagert på. Tenkt at det er fint å ha et godt samarbeid osv.

Men nå likte han et nytt profilbilde av sin andre X, som han var i et forhold med etter henne. Og det knyttet seg i magen min. 

Vet ikke om jeg skal nevne noe eller la det ligge, syns det er unødvendig å like bildet. Litt respektløst kanskje? 

Nå er vurderingsevnen min litt feil kanskje, da jeg var i et vanskelig forhold over flere år der jeg ble så psykisk nedkjørt at jeg orket ikke tanken på et nytt forhold i flere år.

Er jeg urettferdig sjalu nå og bør la det ligge, eller ville du ha bedt han om å la være like fremtidige profilbilder av X'ene ? 

Litt lyst å trekke meg unna nå, for dette gjør meg usikker. 

Så tanken på å ta den praten med tyoen har ikke slått deg? Så da trekker du deg heller unna?

Independent woman 😕 

Anonymkode: ac695...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så tanken på å ta den praten med tyoen har ikke slått deg? Så da trekker du deg heller unna?

Independent woman 😕 

Anonymkode: ac695...0fc

Jo selvfølgelig er den tanken der, men er usikker på om det er innenfor å be han la være da jeg syns det er ubehagelig.

Hun har hjertet flere av hans tidligere innlegg, før vi ble sammen. Så jeg blir litt skeptisk om jeg kan stole helt på han. 

Skrevet

Jeg tror erfaringene og usikkerheten din spiller deg et puss her. Fort gjort med din baggasje.

Anonymkode: 8b0b2...7cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror erfaringene og usikkerheten din spiller deg et puss her. Fort gjort med din baggasje.

Edit: Noen personer er også på en sånn måte at man ikke klarer å bli helt trygg på dem, med mindre man er veldig trygg i seg selv. Om din er slik, så tror jeg at det kan bli vanskelig for dere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...