AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Er det noen som har erfaring med andre datingsider enn Tinder? Hvilke liker dere og hvilke liker dere ikke? Hvor er det størst sjans for å finne noen som er seriøs og ikke kun ute etter sex? Anonymkode: c8ee3...d56
wandagirl Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Tror det er mange av de samme folkene overalt helt ærlig. Hatt mer treff med tinder enn med sukker f.eks. Facebook dating er jo også et alternativ. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Happn, Bumble og Facebook Dating er mye av det samme som Tinder, bare med færre brukere. OkCupid var ok i gamle dager, men ikke nå lenger. Sukker, Møteplassen og Match krever betaling, så de utgår for min del. Skal du være noe sted, så vær på Tinder, men det skader jo ikke å registrere seg på de andre og. Blir jo potensielt sett av flere. Anonymkode: e5494...d5f
GrønnNellik68 Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Badoo .. der er det jeg har møtt alle mine dates jeg har vært på. Noen har jeg holdt kontakten med nå i snart 2,5 år uten at det ble noe mer, men kontakten har man. I tillegg kan folk dukke opp igjen ved senere anledninger og da kan man ta en prat igjen for å høre hva som har skjedd siden sist. Det syns nå jeg er bare hyggelig da. De vet hvor jeg står så de prøver seg som regel ikke på noe mer. Enkelt kan man holde det på ett vennskapelig plan hvis man ønsker det. Jeg traff og Nederlenderen jeg skal treffe om ca 3 uker for første gang på badoo for snart 1 år siden. Jeg har blitt dumpet etter sex der. Jeg har sagt nei til en etter noen dater da jeg fant ut at det der ikke var noe for meg. Jeg har vært forelsket på badoo og blitt avvist så ja den appen har vært både på godt og vondt og ja de siste 4 åra. Tinder har aldri fungert for meg og ikke møteplassen eller sukker man finner seg nå en plass man liker seg så blir man der. Bumble har jeg aldri prøvd. Bare sånn jeg hører om på Catfish på mtv. he he he
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Jeg liker bumble, man kan jo aldring være sikker på hvor seriøse folk er. Er ikke så glad i Tinder. Badoo kan jo også være en mulighet. Anonymkode: f22f7...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå