Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ofte folk spørre «hva har du å tilby (selv) da?» når folk spør om råd i dating. Det er et litt sånt bryskt spørsmål som gjerne stilles til folk som virker å være kresne eller skeptiske til å date enkelte grupper folk o.l.

Jeg lurer på om noen kan gi meg eksempler på hva kvinner OG menn kan tilby hverandre i forhold? Er det f.eks. samme type ting, eller er det ulikt mellom kjønnene?

Jeg ser på dette som en selvfølge: man tilbyr hverandre å være en venn og elsker, nærhet og sex, selskap/en å snakke med om alt mulig, en å dele hverdagen med, en å dele økonomi og bosted med. Mer diffust er det for meg hva seg selv kan tilby ut over dette.

Altså, jeg ser på meg selv som både kreativ, smart, morsom og lidenskapelig. Kan også lage mat, spille flere musikkinstrumenter og fikse enkle håndverksting. Men det er jo ikke noe jeg tilbyr, det er bare min personlighet. Føler ikke jeg kan tilby noe spesielt egentlig, jeg er bare et normalt menneske.

Handler det man tilbyr bare om materielle ting, eller hva annet? Vil noen hjelpe meg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et litt ekkelt og overfladisk begrep egentlig.. 

Anonymkode: 9bf63...4c3

Skrevet

Kvinner: sex

Menn: utseende, penger, status 

Anonymkode: 1f0a7...c19

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner: sex

Menn: utseende, penger, status 

Anonymkode: 1f0a7...c19

Er du en incel eller? Du mener seriøst at alt en kvinne har å tilby er sex!? Ikke bry deg om hva hjernen hennes har å tilby eller hva som kommer ut av munnen hennes i det daglige. Bare sex.

For et bedrøvelig menneske du er.

Anonymkode: 70933...c4c

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du en incel eller? Du mener seriøst at alt en kvinne har å tilby er sex!? Ikke bry deg om hva hjernen hennes har å tilby eller hva som kommer ut av munnen hennes i det daglige. Bare sex.

For et bedrøvelig menneske du er.

Anonymkode: 70933...c4c

Det er jo dessverre slik mange, om ikke de fleste, kvinner presenterer seg selv på Tinder. Selfies foran speilet og på fest, og bioen er en kombo av "alt på stell", "opptatt av trening og kosthold" og "du er minst 1.80".

Anonymkode: 35bba...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...