Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Begynt å like en kollega og ba han med på kino . Vi har mye til felles og plukket ut en film og da . Han takket ja , men utover det så har det ikke vært overvelmende respons 😅 

Noen erfaringer ? Har du opplevd at noen takker ja fordi de er høflige . Jeg er rusten på dating og overtenker litt nå🙈

Anonymkode: 47bcc...270

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han oppfattet det som en vennegreie? 

Anonymkode: 624a8...18f

• Liker 17
Skrevet

Det er jo litt vanskelig å vite noen ganger.  Skjønte han at det var en date?  Kanskje han bare safer. Bedre det enn å se ut som en idiot etterpå.  Du bør kanskje prøve klartekst, og si hva du tenker, og ikke spørre ham først. 

Anonymkode: cc986...ae8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo litt vanskelig å vite noen ganger.  Skjønte han at det var en date?  Kanskje han bare safer. Bedre det enn å se ut som en idiot etterpå.  Du bør kanskje prøve klartekst, og si hva du tenker, og ikke spørre ham først. 

Anonymkode: cc986...ae8

Man kan jo ikke si at man mener det som en date? Er vel bedre at det evt starter med vennskapelig henging og evt utvikler seg derfra?

Anonymkode: 1a33c...c7d

• Liker 8
Skrevet

Ts her

Ettersom det er en kollega så følte jeg det var trygt å bli bedre kjent å ta det derfra . Håpet på noen med lignende erfaring og noen råd 😅

Tar det positivt at han takket ja når det bare blir oss to , men alikevel håpet jeg på litt mer .. respons ? Jeg sender ikke masse meldinger og ringer , men utover avtale så har jeg ikke hørt noe 🙈 Merker jeg blir nervøs 

• Liker 6
Skrevet

Han er sikkert nervøs og usikker på hva det faktisk er. Ha is i magen og ta en ting av gangen:)

• Liker 10
Skrevet

Kvinner mister lyst om man er ivrig 

Anonymkode: 078e1...ba9

Skrevet

Hva slags respons ønsker du da? Du kan jo sende en melding og spørre om han fortsatt er gira å kino, ønsker å spise middag før kino eller noe slikt for å se hvordan han responderer på det? 

Anonymkode: d439b...999

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner mister lyst om man er ivrig 

Ikke om det er fra en mann kvinnen virkelig liker. Jeg er selv veldig «redd» for å være for pågående så jeg trekker meg ofte vekk om interessen fra mannens side uteblir dvs om han aldri tar iniativ men jeg ser han er ofte pålogget på Messenger ol uten å ta kontakt, da blir jeg veldig usikker…

Anonymkode: fe38c...eb2

• Liker 10
Skrevet

Ts 

Kanskje han er nervøs som meg eller ser det som en vennegreie . Som sagt glad han takket ja men håpet kanskje han ville sende noen meldinger . Utover at jeg har spurt og vi har avtalt ( 2 dager siden ) så har jeg ikke hørt noe . 
Noen som har vært den som har spurt en mann ut? 🙈

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts 

Kanskje han er nervøs som meg eller ser det som en vennegreie . Som sagt glad han takket ja men håpet kanskje han ville sende noen meldinger . Utover at jeg har spurt og vi har avtalt ( 2 dager siden ) så har jeg ikke hørt noe . 
Noen som har vært den som har spurt en mann ut? 🙈

Du vet det ser veldig dårlig ut om mannen er ivrig ikke sant?

Skrevet

Har dere avtalt tidspunkt?

Anonymkode: b4634...e11

• Liker 2
Skrevet

Synes innlegget er litt uklart. Har dere vært på kinodaten enda, eller er den i nær fremtid? 

Anonymkode: 9de24...e7c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet det ser veldig dårlig ut om mannen er ivrig ikke sant?

Ts

ja nå er jeg en dame som har invitert en mann ut og vil ikke være for ivrig heller . Bare skitnervøs siden jeg liker han veldig godt. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ettersom det er en kollega så følte jeg det var trygt å bli bedre kjent å ta det derfra . Håpet på noen med lignende erfaring og noen råd 😅

Men man blir jo ikke kjent av å sitte i ro i stummende mørke i to timer og holde kjeft.

Jeg unngår generelt å gå på kino, men synes det er spesielt upraktisk som date-setting. Jeg utfordret daten min til å be meg på en date nummer to, men la i samme setning ned veto mot kino. Hadde en kvinnelig kollega bedt meg på kino, og kun kino, så er det ikke sikkert jeg hadde oppfattet at hun så på det som en date engang. Ved nærmere ettertanke har dette skjedd opptil flere ganger, jeg har ikke oppfattet det som en date, og det har det heller ikke vært.

Skal dette være et påskudd for å bli bedre kjent med ham, så bør du i det minste akkompagnere det med en annen, tilknyttet aktivitet, f.eks. middag før eller etter kinobesøket, som nevnt av andre.

• Liker 10
Skrevet

Synes innlegget er litt uklart. Har dere vært på kinodaten enda, eller er den i nær fremtid? 

Anonymkode: 9de24...e7c

Ts her

Kinodate imorgen 😊

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei! 
Begynt å like en kollega og ba han med på kino . Vi har mye til felles og plukket ut en film og da . Han takket ja , men utover det så har det ikke vært overvelmende respons 😅 

Noen erfaringer ? Har du opplevd at noen takker ja fordi de er høflige . Jeg er rusten på dating og overtenker litt nå🙈

Bra initiativ. Slike damer er verdt å satse på.

Er han litt lunken fordi x - y og z i starten så gjør vel ikke det noe.

Kanskje han blir supermann med tid og stunder.

Håper dere får en knall kveld i lag.

Mann 47

Anonymkode: 7b69f...95a

• Liker 6
Skrevet
so_what skrev (Akkurat nå):

Men man blir jo ikke kjent av å sitte i ro i stummende mørke i to timer og holde kjeft.

Jeg unngår generelt å gå på kino, men synes det er spesielt upraktisk som date-setting. Jeg utfordret daten min til å be meg på en date nummer to, men la i samme setning ned veto mot kino. Hadde en kvinnelig kollega bedt meg på kino, og kun kino, så er det ikke sikkert jeg hadde oppfattet at hun så på det som en date engang. Ved nærmere ettertanke har dette skjedd opptil flere ganger, jeg har ikke oppfattet det som en date, og det har det heller ikke vært.

Skal dette være et påskudd for å bli bedre kjent med ham, så bør du i det minste akkompagnere det med en annen, tilknyttet aktivitet, f.eks. middag før eller etter kinobesøket, som nevnt av andre.

Ts her 

Takk for råd ❤️  

• Liker 3
Skrevet

Bra initiativ. Slike damer er verdt å satse på.

Er han litt lunken fordi x - y og z i starten så gjør vel ikke det noe.

Kanskje han blir supermann med tid og stunder.

Håper dere får en knall kveld i lag.

Mann 47

Anonymkode: 7b69f...95a

Ts her 

mannlige innspill er topp . Tusen takk . ❤️ 🤩

Noen diskre måte man kan vise interesse på kino som menn plukker opp? 😅

Skrevet

Ts her 

Takk for råd ❤️  

Bare så det er sagt, så mener jeg absolutt at du skal stå i det kinobesøket nå som det er avtalt. Bare sørg for at det blir noe mer enn bare kino, og så rett hjem hver for seg.

Om han faktisk oppfatter det som en date, så er det ikke dermed gitt at den labre responsen hans betyr at han ikke er interessert. Det kan bety at han kanskje ikke er fullt så interessert som deg, men likevel på gli - eller at han er ganske gira, men har en personlighetstype som gjør ham mindre... intens?

Min date skriver for det meste ganske korte og konsise svar på lengre tekstmeldinger fra meg, men når vi har møttes har snavla gått så jeg har mistet telling på hvor mange ganger hun har avbrutt meg midt i en setning fordi hun har så mye på hjertet :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...