AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Samboeren min og jeg har ikke samme tenningsmønster. Før hadde vi sex 2-4 ganger per dag, mens nå har vi sex kanskje 1 eller 0 ganger i uka.. jeg selv har behov for daglig sex, men han tar aldri noe steg. Jeg føler meg stygg og ekkel siden han sjeldent er tent, men jeg vet at jeg er en attraktiv dame og blir ofte lagt ann på av andre. Han har ikke mårrabrød engang. Begynner å lure om det er noe som feiler han. Han har selv sagt at han er veldig stressa pga. jobb, og i ferien hadde vi sex daglig, så det kan være noe i det. føler at jeg blir avvist hver dag, selvom jeg har gitt opp å prøve å få sex, så i teorien blir jeg jo ikke avvist.. takler ikke dette. Har snakket med han om det flere ganger,men det ser ut til å bli verre. Noen råd til hva som kan få en stressa mann til å få Sexlysta tilbake? Noen som er stressa eller har vært i samme situasjon? Anonymkode: c2122...789
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Det er vel lite som fremmer sexlysten mindre enn å føle på evig sexpress på hjemmebane. For en mann, som er avhengig av fysisk å få stå for å kunne prestere, må det være enda verre fordi de ikke kan fremtvinge sex om ståpikken svikter. Ereksjonsproblemer blir bare verre hvis den feiler én gang, så blir mannen stresset og redd det skal skje igjen osv, så er han inne i en ond sirkel. Hvis mannen din har problemer med å få nok lyst til å få ereksjon pga stress, så bør du egentlig ikke presse han noe. Det kan gjøre vondt verre. Fortell han at du er veldig glad i han, gi han klemmer og kyss, men dropp hinting om sex hele tiden. Anonymkode: cdf92...ea0 1
Teethgrinding Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. 1
so_what Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 DHG skrev (3 minutter siden): Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Dette. Stress kan ha en vesentlig negativ effekt på libido. Men det er også helt vanlig at sexlysten avtar litt ut i et forhold. Min eks spurte meg en dag ganske plutselig "hvorfor har vi ikke sex lenger?" Den var jeg ikke forberedt på, og måtte tenke meg om. Det var jo ikke slik at vi hadde sluttet å ha sex, men hun hadde nok rett i at det var en liten stund siden sist. Men menn liker også å bli begjært, og hun hadde forsåvidt vært ganske daff selv og ikke vist et snev av initiativ. Da det spørsmålet kom fra klar himmel, oversatte jeg det umiddelbart i mitt eget hode til "Jeg vil ha deg. Nå!" Og det fikk hun. Nå sier du at du føler du blir avvist hver dag. Jeg vet ikke hva du legger i avvisning - at han ikke plukker opp subtile hint, eller at han sier "nei, jeg orker ikke sex i dag"? Uansett, bytt taktikk til noe annet. Kjøp en Fuelbox slik at du kan bli bedre kjent med hva som skal til for å få ham i gang. Og ikke minst, snakk med sexolog/parterapeut.
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 DHG skrev (18 minutter siden): Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. Jo, men da mister hun lysta.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Han bør ta seg en tur til legen. Manglende morgenereksjon kan ha sammenheng med hjerteproblemer. Eventuelt lavt testosteronnivå. Er han overvektig? Da kan noe av forklaringen ligge her. Trening er bra for hjertet, øker testosteronnivå og sexlyst. Eksen min hadde en libido som fulgte vekten. Gikk han opp 20 kg ble han lite interessert i sex. Straks han gikk ned i vekt, økte lysten. Anonymkode: d7ade...be7
Teethgrinding Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Jo, men da mister hun lysta. Det er også sant. Kvinner vil gjerne fornekte det, men de liker å føle tap av kontroll. Når de har full kontroll over partneren sin, en kommunikativt åpen bok, en følsom mann som er tilstede og tar mer enn brorparten av husarbeidet og er en god lytter.... ....velger hun til slutt å knulle Tarzan når hun er dritlei den snille mannen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå