Gå til innhold

Er du engstelig for at du og mannen skal ende opp som dine foreldre/svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det greit for deg?

Anonymkode: 6814f...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde bsre vært koselig❤️ Svigerforeldrene mine er flotte. Med stor omsorg for hverandre og oss. De reiser en del og har det trivelig sammen. Blir gjerne som dem!

Anonymkode: cd282...e70

• Liker 3
Skrevet

Hadde vært helt greit ☺️ Jeg elsker svigers, de er så fantastisk herlige mennesker. De hjelper til der de kan, bryr seg oppriktig om familien og vil at alle rundt skal ha det bra. De har reist noe med bobil i det siste, vi får snap av at de sitter på en campingplass og koser seg med vin og musikk. De lever livet! 

Anonymkode: ee568...411

• Liker 2
Skrevet

Ikke greit, synes de har et vel platonisk forhold

Anonymkode: 499a4...08f

• Liker 2
Skrevet

Foreldre, min verste frykt.

Svigerforeldre, drøm ❤️

Anonymkode: d6aa7...e0b

Skrevet

Ikke redd for det, mine foreldre døde da de var yngre enn vi er nå, og mine svigerforeldre har et flott forhold. 

Skrevet

Min eks endte opp som både sin mor og far. Faren var utro og moren lystløgner.

Heldigvis en eks nå for jeg hadde ikke holdt ut den lyvingen hele tiden og selvsagt ikke utroskap heller.

Anonymkode: 3cd1a...83f

Skrevet

Jeg håper vi kan få et like flott forhold som mine foreldre hadde. Det er drømmen. 

Anonymkode: 297a2...b81

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd for det. Jeg er ganske sikker på at vi ikke ender opp som mine foreldre, for vi er så fundamentalt forskjellige fra dem. Om vi ender opp som svigers er det helt greit, de ser ut til å ha det fint. :)

Anonymkode: 29a60...ddb

Skrevet

Mine foreldre; en drøm. Svigerforeldre; et mareritt. Så jeg gjorde det slutt, fordi jeg så hvilken vei det gikk.

Anonymkode: 45fbb...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...