AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Har nylig fått lagt varmefolie, men føler ikke at den virker som den skal. Merker absolutt ingen forskjell fra når den er avslått til den er satt på 27 grader (som er maks for gulvet). Den lyser da heller ikke rødt (som den skal gjøre når den bruker strøm). Hvis jeg skrur opp til 32 begynner jeg å kjenne en lunk, og da lyser den. Kan det være noe galt med termostaten? Vet at folie ikke skal være like varmt som kabler, men NOE forskjell skal det vel være på å ha lagt folien vs å ikke ha noen ting? Anonymkode: 9efd2...ca4
Minime94 Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Hvis den er lagt av fagfolk ville jeg tatt kontakt med de og latt de kikke på det
newman01 Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Antagelig fulgte det med en bruksanvisning da elektriker monterte og koblet den til...? En mulighet er at det er kortslutning nedi der, termostat programmert feil eller at tempføler ligger feil. Er den programmert for gulvføler, luftføler eller begge deler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå