AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Hei, Jeg har sagt opp jobben og skal få sluttoppgjør måneden etter. Hvordan blir det med feriepenger og skatt? Jeg har spurt om å få feriepengene utbetalt neste år for å slippe å betale skatt på feriepengene men det var visst ikke mulig. Vil da feriepengene utfgjøre en del av inntekten min i år? Tar gjerne ting inn med teskje da jeg ikke har vært borti dette før. Anonymkode: d16d5...806
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Feriepengene du får utbetalt skatter du for i år. Ja det er en del av inntekten din i år. Anonymkode: fbfdd...54c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Det er skatt på feriepenger uansett når du får dem utbetalt, men de er trekkfrie kun hvis du får dem utbetalt i ferieåret. Feriepenger er inntekt det året de blir utbetalt. Anonymkode: 872b8...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Du slipper uansett ikke å betale skatt på feriepengene. Anonymkode: 238be...232 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå