AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Kjæresten (vært sammen i 2 måneder) skal på jobbintervju neste uke, og jeg tenker mye på hva jeg bør skrive akkurat den morgenen....😅 Noen tips til hyggelig oppmuntring før noe slikt? Anonymkode: d2fca...b8e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 For en fjern problemstilling. «Lykke til, heier på deg» …? Anonymkode: 7772b...83a 11
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Skriv det du ønsker å si? Lykke til i dag, tenker på deg, heier på deg, go get em tiger, dette fikser du, krysser fingrene, 👊💪😘 Anonymkode: c6740...876 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 "Lykke til, dette går bra". Ikke så mye mer å tenke over, er det? Han er sikkert nervøs etterpå også, de fleste må jo vente på svar, så jeg hadde kanskje ordnet en ekstra god middag etterpå eller spist ute for å feire at intervjuet er over. Anonymkode: c9337...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Herregud, for en fjollete problemstilling. Anonymkode: 69d8d...bef 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten (vært sammen i 2 måneder) skal på jobbintervju neste uke, og jeg tenker mye på hva jeg bør skrive akkurat den morgenen....😅 Noen tips til hyggelig oppmuntring før noe slikt? Anonymkode: d2fca...b8e Ja da er du bra uselvstendig, fantasiløs og tafatt! Anonymkode: 741ef...99e 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Hadde jeg vært sammen med en person som hadde trengt hjelp fra fremmede på Internett for å skrive en melding ment som oppmuntring til meg, og jeg hadde funnet ut av det, så hadde jeg slått opp med vedkommende sporenstreks når jeg oppdaget det. Herre min hatt, er du gammel nok til å være i et forhold egentlig? Anonymkode: f7396...62a 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde jeg vært sammen med en person som hadde trengt hjelp fra fremmede på Internett for å skrive en melding ment som oppmuntring til meg, og jeg hadde funnet ut av det, så hadde jeg slått opp med vedkommende sporenstreks når jeg oppdaget det. Herre min hatt, er du gammel nok til å være i et forhold egentlig? Anonymkode: f7396...62a Wow. Takk for støtte og oppmuntrende ord. Setter stor pris på at du tok deg tid til å gi meg denne tilbakemeldingen. Verdifullt. Anonymkode: d2fca...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skriv det du ønsker å si? Lykke til i dag, tenker på deg, heier på deg, go get em tiger, dette fikser du, krysser fingrene, 👊💪😘 Anonymkode: c6740...876 Takk Anonymkode: d2fca...b8e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 "Masse lykke til i dag" eller whatever. Men du, det er faktisk riktig som du får til svar her. Å "tenke masse" på noe så banalt en uke i forveien er godt utenfor normalen av sosial fungering. Har du for vane å overtenke alt annet også? Er kjæresten spesielt kontrollerende slik at du stadig går rundt og overtenker ting bare i relasjon til vedkommende? Anonymkode: 76180...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Masse lykke til i dag" eller whatever. Men du, det er faktisk riktig som du får til svar her. Å "tenke masse" på noe så banalt en uke i forveien er godt utenfor normalen av sosial fungering. Har du for vane å overtenke alt annet også? Er kjæresten spesielt kontrollerende slik at du stadig går rundt og overtenker ting bare i relasjon til vedkommende? Anonymkode: 76180...fb8 Jeg er nok ekstra spesielt nervøs for å gjøre noe feil i akkurat denne relasjonen. Men jo, jeg overtenker nok mye og er opptatt av å ikke trå feil. Anonymkode: d2fca...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er nok ekstra spesielt nervøs for å gjøre noe feil i akkurat denne relasjonen. Men jo, jeg overtenker nok mye og er opptatt av å ikke trå feil. Anonymkode: d2fca...b8e Da bør du forsøke å bruke energien din på å slutte med det, eller få hjelp til å slutte med det. Det er ikke bra for deg. Dersom det er kjæresterelasjonen som gjør deg ekstra nervøs, er det ikke veldig sannsynlig at vedkommende er riktig person for deg. Anonymkode: 76180...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #13 Skrevet 19. august 2021 29_j skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du ts? Ikke bruk så mye energi på gjøre alt perfekt. Vær avslappende til den nye kjæresten din istedenfor å være så anspent, da blir hele forholdet anspent. Du trenge ikke å gjøre mer ut av det enn å ønske han masse lykke til og legge til at "dette går bra!". Jeg er 17 Anonymkode: d2fca...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå