Gå til innhold

Er det vanlig å få privat nummeret til psykologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få privat nummeret til psykologen? Ser flere som deler meldinger de har sendt og fått av psykologen, hadde ikke trodd det var innafor?

Anonymkode: a6c7c...16c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke vanlig ut. 

Anonymkode: cb3d3...087

• Liker 2
Skrevet

Spørs på type psykolog.

I det offentlige? Nei.

Med privat psykolog jeg betaler 1500,- per time? Jo, vi har også en chatfunksjon utenom timer (ikke telefon, webbasert)

Anonymkode: 79b0e...824

Skrevet

Vet ikke med psykolog, men jeg fikk tlfnummeret til fastlegen da jeg hadde en tøff periode. Jeg kunne ringe døgnet rundt og han mente det virkelig. Han kunne plutselig uten avtale ringe meg da han var på jobb for å høre hvordan jeg hadde det. Beste legen jeg noensinne har hatt. Syns han flyttet ut av landet.

Anonymkode: 9ed38...cab

Skrevet

Ikke innafor. Har gått til psykolog i over 1 år, og aldri fått privat nummer. 

Anonymkode: a098f...df0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det vanlig å få privat nummeret til psykologen? Ser flere som deler meldinger de har sendt og fått av psykologen, hadde ikke trodd det var innafor?

Hvordan vet du at det er en privat telefon? Ja jeg har sendt og fått meldinger fra psykolog rett og slett av praktiske årsaker da hun har forsøkt å ringe og ikke fått svar. SMS har da handlet om tid og sted for timen. 

Anonymkode: 90573...2f5

• Liker 4
Skrevet

Jeg har fått det nå, og synes det er ubehagelig. Han ville gjerne gi meg sitt nummer, og så sa jeg nei fordi jeg fikk en rar følelse av det. Men nå har han ringt meg så da har jeg hans nummer. og nå begynner han med noe ny "skal utsette deg for stress" terapi som er dritslitsomt, oppå alt annet som skjer med meg. det jeg egentlig er der for er for å få hjelp med min add.

Anonymkode: f8984...c9b

Skrevet

Kanskje ikke privat nummer, men en del psykologer har jo jobbtelefon som pasienter får sende meldinger til og ringe. Jeg har selv fått det, men bruker det kun i nødstilfeller eller når jeg har behov for å bytte/avlyse time. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk det en gang, da jeg var virkelig nedenfor etter samlivsbrudd. Så tipper de gir det om det er en klient de vurderer at kan trenge noen å prate med akutt. Ringte aldri utenfor avtaler, men det hjalp at jeg hadde nummeret, og faktisk kunne ringe om ting ble for ille.

Anonymkode: 3f738...b32

Skrevet

Privatnummer er merkelig. Jeg har hatt arbeidsmobil til psykologen min, men jeg hadde blitt veldig ukomfortabel dersom det hadde vært privatnummeret. 

Skrevet

Det er ikke bra å bli avhengig av psykologen sin, de er ikke en venn. De er på lik linje med fastlegen. 
De er på jobb, og de vil ha fred når de har fri, slik som vi ønsker p ha fred når vi har fri. 

Anonymkode: a3e81...eae

• Liker 1
Skrevet

Det er uvanlig og som oftest uprofesjonelt. 

Men jeg har jo sendt meldinger med psykiaterne mine. De hadde selvsagt en jobbmobil. 

Anonymkode: 845f8...82b

Gjest Robin666
Skrevet (endret)

Hva mener du med privatnummer? Er det noen som fortsatt har fasttelefon hjemme? 

Mange gidder ikke ha flere mobilnummer. Er totalt irrelevant hvem som står som abonnent.

Har ingenting med å være uprofesjonell å gjøre. Ta dere sammen. 

Endret av Robin666
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er uvanlig og som oftest uprofesjonelt. 

Men jeg har jo sendt meldinger med psykiaterne mine. De hadde selvsagt en jobbmobil. 

Anonymkode: 845f8...82b

😂😂

Så hvem som står som abonnent på nummeret avgjør dette. Grattis. 

Skrevet

Jeg har privatnummeret til min psykiater (privat) Gått hos han i 7 år og har hatt perioder hvor han har ment det har vært en viktig trygghet for meg å kunne nå han om det skulle være en prekær situasjon. Har dog aldri hatt kontakt utenfor oppsatte timer, da terskelen min er skyhøy for å benytte meg av det. Kanskje det er nettopp derfor jeg fikk det også, siden han kjenner meg unektelig godt etter så langt tid😅

Anonymkode: 523f8...18e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2021 den 14.31):

Jeg fikk nummeret. Det endte med sex.

Anonymkode: 42022...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...