AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Hvor lenge har dere bodd her og trives dere? Anonymkode: acaa2...265
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 37 år, og jeg kom som barn. Et av de spørsmålene jeg misliker mest, er når folk spør meg om jeg trives i Norge. Jeg mener ikke at det er noe galt i selve spørsmålet. Jeg oppfatter heller ikke spørsmålet som fordomsfull eller rasistisk. Jeg har imidlertid bodd lenge nok i Norge at dette her er hjemmet mitt, både fysisk og i hjertet mitt. Trives er et ord jeg gjerne bruker ifm jobben, ja jeg trives godt i jobben min, eller nei jeg trivdes ikke i Oslo, så jeg flyttet til en by i Telemark. Norge er hjemmet mitt og ikke en plass hvor jeg vurderer om jeg trives eller ikke trives. For min del så blir spørsmålet helt feil. Anonymkode: 7bfa4...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 37 år, og jeg kom som barn. Et av de spørsmålene jeg misliker mest, er når folk spør meg om jeg trives i Norge. Jeg mener ikke at det er noe galt i selve spørsmålet. Jeg oppfatter heller ikke spørsmålet som fordomsfull eller rasistisk. Jeg har imidlertid bodd lenge nok i Norge at dette her er hjemmet mitt, både fysisk og i hjertet mitt. Trives er et ord jeg gjerne bruker ifm jobben, ja jeg trives godt i jobben min, eller nei jeg trivdes ikke i Oslo, så jeg flyttet til en by i Telemark. Norge er hjemmet mitt og ikke en plass hvor jeg vurderer om jeg trives eller ikke trives. For min del så blir spørsmålet helt feil. Anonymkode: 7bfa4...7ae Tenkte mer på de som har bodd her i få år, men spørsmålet om de trives. Anonymkode: acaa2...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå