Gå til innhold

Kan man leie seg en coach eller en personlig assistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare ha noen som på mine vegne kan begynne å ordne litt opp ting. Kjøpe pensum for meg, printe ut ting jeg trenger, egentlig bare tilrettelegge livet mitt. 

Tenker ikke på BPA eller noe som kommer fra kommunen, men sånn som man ser på film, en "personal assistant". Kan jeg i teorien, som privatperson, legge ut en annonse som etterspør dette? Ser for meg at jeg kunne leid noen på freelance-basis.

Anonymkode: c621d...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du det, men du vil da måtte ansette vedkommende, du får ikke leid dette i Norge. 

Anonymkode: 4c62a...007

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig kan du det, men du vil da måtte ansette vedkommende, du får ikke leid dette i Norge. 

Joda, finnes nok av folk som jobber med sånt på timebasis. Enten man trenger hjelp til å vaske, lage mat, kontorarbeid osv. 

Rett og slett en personlig assistent, som TS ønsker. Billig er det ikke og en time i uka blir altfor lite. 

Anonymkode: e67e4...398

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke? Dersom vedkommende har eget firma og fakturerer meg for tjenestene så burde da ikke det være noe problem? 

Anonymkode: c621d...c02

Skrevet

Selvfølgelig kan du det.

Jeg vet ikke hvor du finner freelance personlig assistenter da, men coacher renner det jo over av iallfall. 

Om det eneste du trenger å ha kontroll på i livet ditt er å kjøpe pensum og printe ut noen ark, så lurer jeg på om det koster deg mer tid og ressurser å finne en person, leie denne inn og forklare hva han skal gjøre, enn å gjøre det selv. 

Anonymkode: f8d54...102

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...