Gå til innhold

Hakk i laminat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Samboer og jeg kjøpte hus i år, og vi la nytt laminat i hele boligen. Vi valgte laminat da det skulle tåle mye. Vi endte opp med å velge Berry Alloc av type grand avenue høyttrykkslaminat. 

I går fant jeg 2 hull i stua, og jeg kan ikke fatte eller forstå hvordan de har kommet?! Vi har ikke bært noen møbler i stua, mistet noe annet enn telefon. Men gulvet må jo tåle at man mister telefon? Pleier å støvsuge hver dag, og disse er nye for noen dager siden! Vi har ikke mistet noe de siste dagene, og finner det helt merkelig at de har kommet?! Det skal da tåle en del? Vi har løfta og flytta ting i andre rom enn stua, og gulvet har tålt det helt fint.

Vi har leid leilghet før med MYK parkett som har tålt mer enn dette?

Noen andre som har erfaringer med grand avenue og og fått hakk?

Anonymkode: f7e58...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Samboer og jeg kjøpte hus i år, og vi la nytt laminat i hele boligen. Vi valgte laminat da det skulle tåle mye. Vi endte opp med å velge Berry Alloc av type grand avenue høyttrykkslaminat. 

I går fant jeg 2 hull i stua, og jeg kan ikke fatte eller forstå hvordan de har kommet?! Vi har ikke bært noen møbler i stua, mistet noe annet enn telefon. Men gulvet må jo tåle at man mister telefon? Pleier å støvsuge hver dag, og disse er nye for noen dager siden! Vi har ikke mistet noe de siste dagene, og finner det helt merkelig at de har kommet?! Det skal da tåle en del? Vi har løfta og flytta ting i andre rom enn stua, og gulvet har tålt det helt fint.

Vi har leid leilghet før med MYK parkett som har tålt mer enn dette?

Noen andre som har erfaringer med grand avenue og og fått hakk?

Vet du, vi har hatt samme opplevelse, men bare på et sted. Vi mista til og med et ordentlig tungt brekkjern i gulvet, null hakk! MEN plutselig en dag fant vi et relativt ordentlig hakk vi ikke kan forklare.

Vi kjøpte et reparasjonsett på Amazon, det gjorde susen 😊

Anonymkode: c7855...44d

Skrevet

Det går an å kjøpe Pergo reparasjonsvoks (har ikke teste det selv)

Vi har også laminat fra Berry Alloc og det eneste hakket fikk vi da mannen mistet et brekkjern i gulvet rett etter å ha lagt det. 

Anonymkode: 84c69...0ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det går an å kjøpe Pergo reparasjonsvoks (har ikke teste det selv)

Vi har også laminat fra Berry Alloc og det eneste hakket fikk vi da mannen mistet et brekkjern i gulvet rett etter å ha lagt det. 

Anonymkode: 84c69...0ff

Skjønner at det kommer hakk når man mister noe tungt, men verken jeg eller samboer kan huske å ha mistet noe tyngere enn mobil i gulvet. Og vi er ikke engang sikre på om det er på de plassene som det er hakk engang.

Skrevet

Kan det være at det har vært en liten skade fra før som ikke var lett å oppdage da dere monterte det, men ble større i omfang og mer synlig da dere begynte å bruke gulvet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...