AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Noen som har anbefalinger? Snakk om turer utendørs i 30-45 minutt. Anonymkode: acf11...35c
Pysa Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Jeg har en skalljakke fra peak performance jeg er veldig fornøyd med.
Summeer Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Ikke bruk regntøy på så korte turer, det blir bare klamt! Du bør gå for turbukse i hurtigtørkende materiale og skalljakke med gode luftemuligheter. Heller bli våt og holde varmen ved å være i aktivitet, enn å bli varm og klam!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Jeg har finse-sett fra twentyfour jeg er veldig fornøyd med. Ganske fint også. Anonymkode: 34fd5...077
Trinepia Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Jeg har et favorittmerke når det gjelder regntøy. Er svensk merke som heter Farmerrain. De selger mange forskjellige typer regntøy, både jakke, buske, selebukser og heldresser. Jeg har akkurat nå en heldress som heter Sail. Den vekker vel litt oppmerksomhet pga den knallblåe farven, men har fått masse skryt over hvor kul den er, og mange laaange blikk fra både menn og kvinner. 😉 Men den viktigste egenskapen er at den er helt enormt komfortabel. En vanlig onepiece under denne, samt sydvest og støvler, så er det bare å gå seg en tur og nyte regnværet ☺️ https://www.farmerrain.com/shop-se/overall/sail-overall/ (Den blåe dressen, jeg bruker M i vanlig størrelse, men kjøpte L. Har prøvd både M og L, og fant ut at den som var størst var mest komfortabel, da den blir litt baggy på, og har da god plass til vanlig tøy under).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå