Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å få meg nye venner. Er en jente på 20 år og synes livet er litt ensomt. På ungdomsskolen hadde jeg to bestevenninner, men relasjonene våre dabbet av da vi begynte på vgs, og der fikk jeg meg et par venner, men der ble det bare sjalusi og intriger så det ville jeg ikke være en del av lenger. Nå har jeg en kjæreste og han prioriterer aldri sine venner, men fortsatt så er de der, men uansett hvor mye jeg har prioritert mine gamle venner og tatt mye initiativ så går relasjonen bort… vært venneløs i over 2 år nå, dro for å studere men dro hjem igjen fordi jeg valgte feil fag, fikk noen bekjente der men føler ikke jeg passer inn og synes ikke fadderuka var noe for meg..er ikke særlig glad i festing og liker å ha det rolig rundt meg, vil selvfølgelig ta en fest med nære relasjoner men ja. Er det noen som kjenner seg litt igjen? Noen som kanskje liker å finne på andre ting enn fester osv? Er det noen i samme situasjon som meg?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er greit om du vet hva slags type folk du liker å omgås, og hva du liker å holde på med. Hva med fritidsaktiviteter, hobbyer og lignende? Finnes det noe sånt der du bor, og som du kan bli med på?

Anonymkode: 4430e...eb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er greit om du vet hva slags type folk du liker å omgås, og hva du liker å holde på med. Hva med fritidsaktiviteter, hobbyer og lignende? Finnes det noe sånt der du bor, og som du kan bli med på?

Anonymkode: 4430e...eb0

Ja, har tenkt ut dette litt, har også tenkt å prøve å finne meg en jobb nå hvor jeg kommer i møte men nye mennesker. Har en hobby hvor jeg liker å trene men det blir på treningssenteret, og det er ikke så lett å finne nye venner der..

Skrevet
Anonymbruker2001 skrev (7 timer siden):

Ja, har tenkt ut dette litt, har også tenkt å prøve å finne meg en jobb nå hvor jeg kommer i møte men nye mennesker. Har en hobby hvor jeg liker å trene men det blir på treningssenteret, og det er ikke så lett å finne nye venner der..

Hvis målet ditt er å finne venner kan det være lurt å bli med i et idrettslag eller treningsgruppe. Hva med styrkeløftklubb, turlag eller lignende? 

Anonymkode: 6df49...c33

Skrevet

Er ikke alltid like lett å finne venner......håper det ordner seg, klem til deg💜

Anonymkode: 593f3...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...