AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 (endret) Jeg er litt opp og ned med kjærlighetssorg for tiden. Noen dager savner jeg veldig, andre dager er jeg sint og bitter. Vi var sammen i 7 år og trivdes med hverandre. Vi var hverandres nærmeste selv om vi hadde voksne barn. Vi koste oss veldig mye og betrodde oss til hverandre. Vi var som ett kjærestepar, men du turte ikke satse på ett forhold, selv om iflg deg kunne du ikke finne noen bedre partner enn meg. Vi så på hus, la planer sammen. Allikevel måtte du stadig si at du ikke visste hva du ville ennå, du visste ikke om du turte satse på ett forhold. Jeg var dum og ventet tålmodig på at du kanskje en dag turte satse på meg. Den dagen kom aldri. Etter alt det fine vi har opplevd sammen og som selv du ga uttrykk for at du likte, så kan de ikke ha vært sånn likevel. Du var lei av meg, jeg var vanskelig, sta, egen, ville ikke ta imot dyre gaver fra deg. Du var likedan, du ville heller ikke ha gaver av meg- fordi vi ikke var kjærester følte du det ble feil. Allikevel ville du jeg skulle ta imot, jeg følte også det ble feil da vi ikke var kjærester. Alt ville vært annerledes om du hadde turt å sette ett navnet kjærester på forholdet vårt. Vi avsluttet å treffes fordi du sa sårende ting til meg som feks at du aldri hadde vært hverken forelsket eller betatt av meg. Det var lenge siden du hadde savnet meg se periodene vi ikke kunne treffes pga jobb. Hele denne tiden var jeg utrolig glad i deg og lot meg tålmodig vente på deg. Akkurat i dag savner jeg deg og skulle ønske du tok kontakt. Samtidig er jeg såpass ødelagt følelsesmessig at jeg vet ikke om jeg klarer å bli glad i noen igjen. Jeg vet ikke hvordan du har det, men du har det nok helt fint som endelig er kvitt meg. Dette er bare noen såre tanker i dag og var godt å bare skrive de ned. Anonymkode: 7adc4...734 Endret 18. august 2021 av Matas Rettet opp overskrift. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Skal selvsagt stå «forskjellige» i overskriften og nei, jeg er ikke full 😊 Anonymkode: 7adc4...734 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 ❤️❤️❤️ Håper du innser at du fortjener en mann som behandler deg som en ordentlig kjæreste!! Klem ❤️ Anonymkode: be7e1...eab 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ❤️❤️❤️ Håper du innser at du fortjener en mann som behandler deg som en ordentlig kjæreste!! Klem ❤️ Anonymkode: be7e1...eab Det vil nok ta lang tid før jeg vil tenke i de baner. Jeg har tatt til meg alt det negative som ble sagt til meg og samtidig lurer jeg på hvorfor det ble sagt så mye positivt om meg også i 7 år. Hvis jeg var så vanskelig etc så kunne jeg vel fått en beskjed fir flere år siden at vi kunne gått hvert til vårt. Veldig trist at vi var så like og vi hadde det utrolig fint sammen. Det er så rart å tenke at det var kanskje bare jeg som følte det sånn. Anonymkode: 7adc4...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå