AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Er snart tom for cipralex så gikk på helsenorge å tablettene står som at jeg skal bruke de fast. Likevel står det: utekspedert-Ingen flere utleveringer. Må jeg tilbake til legen for å få mer? Eller kan jeg bare trykke på fornye resept? Har kun gått de på de en måned. Anonymkode: 8d87a...b8f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Bare å ringe legekontoret, så får du et sikkert svar. Anonymkode: 2db90...b5d 4
Ulrikke Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Bare å trykke på å fornye resept, så får du beskjed hvis legen vil du skal komme innom først! 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Ulrikke skrev (10 minutter siden): Bare å trykke på å fornye resept, så får du beskjed hvis legen vil du skal komme innom først! Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig med enda en samtale. Snakket med lege etter å ha brukt de i 2 uker for å høre hvordan det gikk. Å det skal vel ikke være nødvendig med så tett oppfølging at jeg må ha en ny samtale nå igjen vil jeg tro. Anonymkode: 8d87a...b8f
Ulrikke Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig med enda en samtale. Snakket med lege etter å ha brukt de i 2 uker for å høre hvordan det gikk. Å det skal vel ikke være nødvendig med så tett oppfølging at jeg må ha en ny samtale nå igjen vil jeg tro. Anonymkode: 8d87a...b8f Sannsynligvis ikke. Så jeg ville bare prøvd å fornye. Så finner du jo fort ut hva som skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Hos mitt legekontor kan jeg fornye reseptene mine på nettsiden uten å snakke med legen først. Da er medinsinen klar for ekspedering dagen etter. Anonymkode: 95ad5...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå