punkyB Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Ble ringt opp fra Telenors Kundeservice i dag - yiakk tenkte jeg , hva skal de mase om da. Men de ville bare sjekke abonnementet mitt. Jeg ringer svært lite fra fasttelefon men vil fortsette å ha det. Hvertfall når ab.prisen min ble redusert en del etter den oppringingen i dag. Endrer til et ab. som gir lavere ab.pris men høyere ringepris. Dessuten har jeg bare enkel isdn-linje. Har hatt 2 linjer hele tiden og det er totalt unødvendig så lenge det ikke skal ringes ut fra 2 linjer samtidig. Så kanskje du bør få sjekket ditt ab. også
Rioja Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Jeg har ikke hatt fasttelefon på fem år jeg... Har mobil og bredbånd, og ser da ikke vitsen med å betale avgifter på en tlf som ikke blir brukt. Tror det er flere og flere som dropper fasttelefonen, så det er mulig det er årsken til oppringningen? Men selvfølgelig kjempe-flott hvis du sparer penger!
punkyB Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Jeg har ikke hatt fasttelefon på fem år jeg... Har mobil og bredbånd, og ser da ikke vitsen med å betale avgifter på en tlf som ikke blir brukt. Tror det er flere og flere som dropper fasttelefonen, så det er mulig det er årsken til oppringningen? Men selvfølgelig kjempe-flott hvis du sparer penger! ← Til jeg får fingern ut og droppe hele greia er det jo greit å betale mindre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå