Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ringt opp fra Telenors Kundeservice i dag - yiakk tenkte jeg , hva skal de mase om da. Men de ville bare sjekke abonnementet mitt. Jeg ringer svært lite fra fasttelefon men vil fortsette å ha det. Hvertfall når ab.prisen min ble redusert en del etter den oppringingen i dag. Endrer til et ab. som gir lavere ab.pris men høyere ringepris. Dessuten har jeg bare enkel isdn-linje. Har hatt 2 linjer hele tiden og det er totalt unødvendig så lenge det ikke skal ringes ut fra 2 linjer samtidig.

Så kanskje du bør få sjekket ditt ab. også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt fasttelefon på fem år jeg...

Har mobil og bredbånd, og ser da ikke vitsen med å betale avgifter på en tlf som ikke blir brukt.

Tror det er flere og flere som dropper fasttelefonen, så det er mulig det er årsken til oppringningen? Men selvfølgelig kjempe-flott hvis du sparer penger! :)

Skrevet
Jeg har ikke hatt fasttelefon på fem år jeg...

Har mobil og bredbånd, og ser da ikke vitsen med å betale avgifter på en tlf som ikke blir brukt.

Tror det er flere og flere som dropper fasttelefonen, så det er mulig det er årsken til oppringningen? Men selvfølgelig kjempe-flott hvis du sparer penger!  :)

Til jeg får fingern ut og droppe hele greia er det jo greit å betale mindre .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...