AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg har aldri bestilt noe snop fra Sverige noen gang. Men har fått med meg at det er skjedd endringer i regler for toll og import. Partyking selger litt snop, blant annet fra merket Bonbon, de har noen ting jeg har veldig lyst på, som ikke finnes i norske butikker. De krever inn dette mva greiene, som er de mye reglene. For amazon ol. er jeg nå vant med at når de krever inn mva, så kommer det ikke noe toll gebyr i etterkant. Men hva med snop? Mener jeg har lest at nå er det fra første krone det gjelder. Bil jeg gå på en smell med toll gebyr om jeg bestiller noe snop fra partyking? Anonymkode: 6271f...5cb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Fra kjøpsvilkårene deres: Priser Prisene på siden er i norske kroner. MVA er inkludert på alle varer med 25% eller 15%. Alle priser vises inkludert MVA på nettsiden. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten varsel for mulige feil priser. Du betaler alltid prisen som vises når bestillingen din er gjort, hvis du kjøpte et produkt til en feil pris vil du bli varslet og du vil få pengene refundert. Vi sender din ordre fra Sverige, dette er ikke noe som påvirker deg som kunde siden vi er registrert som et norsk selskap, vi står for eventuelle tollgebyr. Anonymkode: b2547...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fra kjøpsvilkårene deres: Priser Prisene på siden er i norske kroner. MVA er inkludert på alle varer med 25% eller 15%. Alle priser vises inkludert MVA på nettsiden. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten varsel for mulige feil priser. Du betaler alltid prisen som vises når bestillingen din er gjort, hvis du kjøpte et produkt til en feil pris vil du bli varslet og du vil få pengene refundert. Vi sender din ordre fra Sverige, dette er ikke noe som påvirker deg som kunde siden vi er registrert som et norsk selskap, vi står for eventuelle tollgebyr. Anonymkode: b2547...ecb Takk for svar, sverger jeg nettopp var inne der og sjekket, men leste kun da dette med mva. Må ha vært halveis blind 😅 Anonymkode: 6271f...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå