AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Har hatt kjæreste i 3 mnd nå og alt er supert men lurer på en ting.....er det vanlig at gutter putter alt mulig rart i tissen til dama ?? Vi er ofte naken hjemme og har tar meg ofte i tissen, putter ting inni og vi ler mye, han har prøvd banan, gulrot , agurk og squash, jeg digger at han gjør sånn , blir helt gal av det men er vi crazy eller er det normalt? Anonymkode: c1339...f8d 4
SlemUlv Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Personlig har jeg aldri skjønt vitsen med å bruke mat på denne måten, siden vi har sexleker til dette. Men jeg hører det ofte nok til at det virker normalt. 2
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Bruk for all del kondom, mye sprøtemidler, bakterier, insektsegg, usynlige larver, etc. på utenlandsk frukt og grønnsaker. Det var ikke for å drepe sexlysten, men mere som et tips🤭
Gjest Trøst Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Er jo litt gøy å bruke det man har, da... Ikke unormalt, men husk å bruk kondom på det dere bruker, eventuelt rengjøre det veldig godt i forkant. Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Bruk for all del kondom, mye sprøtemidler, bakterier, insektsegg, usynlige larver, etc. på utenlandsk frukt og grønnsaker. Det var ikke for å drepe sexlysten, men mere som et tips🤭
Gjest På druen Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Hvordan i helsike går det an å putte en banan i dåsa uten at den blir klemt og det bare blir søl?
Gjest Frøken88 Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Ut fra skrivemåten din virker det som dere ikke aner hva dere holder på med. Det er en fetisj, noen syns det er rart, ekkelt og crazy som du velger å kalle det. Mens andre ikke. 😜
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Hvor gamle er dere? åHvis dere begge liker det: kjør på. Men vær nøye med hygiene og at det er noe som lett kan tas ut igjen 😉 Anonymkode: b1aa6...5f3
Gjest Vintermorgen Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Tråden stenges på grunn av ufullstendig tittel. TS kan sende en PM til en moderator med forslag til ny tittel. Den må gi informasjon om hva tråden inneholder. Vintermorgen, mod
Anbefalte innlegg