AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Er det mulig å reservere meg mot å bli tagget. Jeg synes det er litt pinlig, spesielt hvis det er grupper som handler om mentale utfordringer, venneklubber osv. eller er jeg bare litt for sår på dette punktet? Så siden jeg sliter psykisk så vil de i den gruppa som kanskje kjenner meg bli varslet om at jeg er blitt medlem. Det føles ikke helt greit Anonymkode: 97fb6...104 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 "Hei, og velkommen til våre nye brukere, Arne, Lise og Peter, til gruppen for oss som har permanent underlivssopp! Så moro at dere ville bli en del av fellesskapet vårt." Anonymkode: 31e2d...320 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Du må sende en personlig melding til admin i gjeldene Facebook-gruppe før du melder deg inn i en slik gruppe, og spørre om det der. Vi kan ikke vite disse svarene. Det er nok ulike svar på ulike slike grupper. Anonymkode: f568f...54f 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Jeg er enig med deg, ts. Har også blitt ønsket offentlig velkommen og har måttet skrive en liten presentasjon av hvorfor jeg vil bli med i grupper. Noen ganger passer dette svært dårlig, for temaene er personlige og jeg vil bare lese om disse temaene, kommentere av og til i all stillhet. Jeg liker ikke denne oppmerksomheten med lyskastere på MEG når jeg ønsker å komme inn. Diskresjon er en fin ting for sårbare temaer. Anonymkode: 857c8...76d 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Jeg er egentlig enig med deg, altså. Men samtidig så synes jeg det er veldig greit å få opp et varsel hvis tante Guri plutselig har meldt seg inn i underlivssoppgruppa mi 😬 Anonymkode: dc700...d40 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Enig med deg. Hvorfor kan de ikke bare skrive en gang i måneden "ønsker alle nye medlemmer velkommen, minner om regler". Anonymkode: dda35...b53 2
Pipaluk Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Det hadde vært interessant å vite om folk føler seg velkommen ved å bli tagget på den måten som gjøres. Jeg føler meg bare brydd av det hele. Jeg liker ikke at folk skal søke meg opp og på den måten finne ut hvilke grupper Jeg er medlem av. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Det er jo genialt. Da kan jeg melde meg ut hvis jeg er innmeldt fordi en eller anne fjott av en venn har invitert meg inn i gruppa. Har ikke mange slike FBvenner lenger. Anonymkode: dd2a6...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Dette er en av grunnen til at jeg nå hater Facebook. FB og diskresjon er dritvanskelig. Anonymkode: b7014...fd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå