Gjest Lille Solstråle Skrevet 21. september 2005 #1 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) I det siste har jeg sett mange gutter med fine jakker... De har det tyske flagget på armen, tror jeg. Hvilket merke er det, og hvor får man kjøpt dem? Endret 22. september 2005 av Lille Solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 21. september 2005 #2 Del Skrevet 21. september 2005 ja, det lurar eg også på, var i London i november og maaaange hadde slike jakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #4 Del Skrevet 21. september 2005 Åssen ser jakkene ut da? Er det sånne militærjakker med tysk flagg på ermet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. september 2005 #5 Del Skrevet 22. september 2005 Nei, det er visst det franske! Det endrer kanskje situasjonen. Det er helt vanlige, vel og merke kule jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. september 2005 #6 Del Skrevet 22. september 2005 er jo ikke så stor forskjell på det franske og det tyske flagget da... lett å ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #7 Del Skrevet 22. september 2005 Eg er nesten heilt sikker på at eg såg det tyske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. september 2005 #8 Del Skrevet 22. september 2005 Har jeg blitt fargeblind på mine gamle dager..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå