Gå til innhold

Shane Diesel Sleeve.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med denne sleeven?

Fikk den i posten og ble overrasket over størrelsen.

Hva syns dere?

Anonymkode: dcb87...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen med erfaring med denne sleeven?

Fikk den i posten og ble overrasket over størrelsen.

Hva syns dere?

Hvordan da? Var den svært stor eller helt normal? Har aldri prøvd en slik hylse men for damens skyld vil jeg gjerne. Dessverre nokså normal i "naturell" 14/12, så skulle gjerne lagt til noen cm for å fylle henne mer opp.

Anonymkode: fe6f1...a1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan da? Var den svært stor eller helt normal? Har aldri prøvd en slik hylse men for damens skyld vil jeg gjerne. Dessverre nokså normal i "naturell" 14/12, så skulle gjerne lagt til noen cm for å fylle henne mer opp.

Den er 17cm dyp, så du må nok klippe denne modellen kortere.

Det jeg ble overrasket over var at den 

Skrevet

Ikke var større enn min egen. Faktisk kortere og litt tynnere.

Men, med den på ble diameteren 1,5" tykkere. 

Lengden økte med 1", 

Da den er myk fyller den hennes indre vegger og treffer livmoren mer behagelig enn min store knallharde kuk. Den ligger og stabilt, slik at en kunne kjøre på mot slutten.

Oppsummert. Krever en solid størrelse da den er 17-18 cm dyp, men for min del var den litt kort. Det positive er at rett satt på tiloasser den seg. Jeg hadde litt glid på hodet.

Best når hun setter den på som en hette. Skal ikke rulles. Gjør det etter en BJ, når han har full ereksjon. Da sitter den som støpt. 

For dere med kort, den kan tilpasses med saks. Som mann kjenner du mye. Hun kjente enda mer👍. Din utholdenhet blir null problem. Hennes vei mot klimaks kortere. Hun likte den, så da må vi si oss fornøyd.

Ikke bli overrasket om hun finner den frem igjen. Orgasmer gjør noe med humøret. Bare å kjøre på.

Terningekast 5.

• Liker 1
Skrevet

Takk for utfyllende beskrivelse. Høres ut som et godt kjøp, men fruen er ikke å interessert i slikt så får se hva det blir til. Jeg er ikke så godt utstyrt som deg (14-15) så må nok klippe den litt til for at den skal passe. Ei økning på 1.5" i bredden høres mye ut, men går seg sikkert til med litt glidemiddel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 23.33):

Takk for utfyllende beskrivelse. Høres ut som et godt kjøp, men fruen er ikke å interessert i slikt så får se hva det blir til. Jeg er ikke så godt utstyrt som deg (14-15) så må nok klippe den litt til for at den skal passe. Ei økning på 1.5" i bredden høres mye ut, men går seg sikkert til med litt glidemiddel.

Damer flest vil ikke ha stor pikk. Hilsen mann med stor som har opplevd dette som et problem med flere damer. Hvis dama de ikke liker å bli fylt opp så vil hun neppe bli med på å bruke en sånn sleeve mest sannsynlig.

Anonymkode: da3a6...4f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer flest vil ikke ha stor pikk. Hilsen mann med stor som har opplevd dette som et problem med flere damer. Hvis dama de ikke liker å bli fylt opp så vil hun neppe bli med på å bruke en sånn sleeve mest sannsynlig.

Anonymkode: da3a6...4f7

Takk for "trøstende" ord fra en velutstyrt mann 🙏. Hun sier i alle fall at jeg er stor nok for henne så da får jeg vel tro på det. Hun kommer stort sett hver gang, og vanligvis to ganger, så da er hun fornøyd. Tror ikke hun faker for det har skjedd et par ganger at hun ikke kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...