AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Tenker på om du har en jobb der du trenger overnatting av og til ( ikke ferie) . Vurderer å leie ut på denne måten. Ønsker ikke noen som bor her fast,siden jeg har voksne barn som kommer hjem i ferier o.l. Tenker at hvis jeg leier ut billig, kan det være greit for folk selv om standarden ikke er så høy. Anonymkode: 4e22c...3b2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Ja, jeg/ vi har gjort det ved flere anledninger, i forbindelse med bryllup, dåp, familiefest og ferie 🙂 Anonymkode: bf76b...9e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg/ vi har gjort det ved flere anledninger, i forbindelse med bryllup, dåp, familiefest og ferie 🙂 Anonymkode: bf76b...9e0 ok:) hva har dere betalt? tenker å ta 400 pr natt....har soveplass til to ( flere hvis madrasse på gulvet...) Har stor kjellerstue og bad...ikke kjøkken. Men tenker å sette inn en mikro og et kjøleskap.ts Anonymkode: 4e22c...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå