AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Har vært sammen med kjæresten min i nesten to år nå. I starten hadde vi masse sex, men siden i vinter har det dessverre dabbet en god del av. Det er min feil, jeg har rett og slett mistet lysten.. og jeg føler meg så fæl som ikke kan tilfredsstille hans behov lengre Jeg tror årsakene er sammensatte: Jeg gikk gjennom mye stress i vinter/våres, jeg har fått lagt inn spiral som fører til lengre mensenblødninger og mere smerter, og jeg må innrømme at jeg stresser veldig med «presset»/forventningene om å ha sex. Kjæresten har gitt uttrykk for at vi har for lite sex.. og det gjør at jeg føler meg enda verre. Vi har snakket om dette og jeg har sagt at sex har blitt et stressmoment for meg. Og det jeg skal si nå høres jo helt teit ut at jeg sier/klager over kanskje, men han blir kåt veldig fort, og hele tiden. Jeg vet han ikke kan noe for det, men i blant ønsker jeg å bare kunne klemme/kysse litt uten at han skal bli hard og «forvente» sex og gni seg inntil meg. Jeg vet jo at det er flott at han tenner på meg, det er ikke det. Jeg innser kanskje at når jeg skriver dette ser jeg at vi har ulike behov for sex, rett og slett. Vi kysser/koser/klemmer og jeg tenner jo på utseendet hans og hans intelligens og personlighet. Han er kjekk, snill og tar så godt vare på meg! Han er en kjempefin mann. Jeg er bare redd dette ikke blir bedre 😕 Og hva som eventuelt skjer videre med forholdet. Jeg vil ikke slå opp med han, jeg elsker han og ellers føler jeg vi passer bra sammen. Noen med råd? Tas i mot med et takk. Anonymkode: 13813...efa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Er du ung og dette er det første lengre forholdet ditt? Det er vanlig at man får mindre kyst i perioder, særlig med stress. Det er også vanlig at man ikke har like stor lyst i et langt forhold som i begynnelsen. Det er vanskelig å si om du mistet lysten for en periode eller fordi dere ikke passer sammen. Det beste dere kan gjøre for å komme igjennom det er at begge forsøker å møte hverandre på den andres ønsker og behov så langt man kan, snakk om det. Anonymkode: b3f5f...5d8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Han bør lese dette....text book problem : - En forelsket mann sender gjerne søte meldinger, gir masse oppmerksomhet og sørger dermed for å opprettholde denne stemningen som gjør at kvinner får lyst på sex. Men når han ikke er så forelsket lenger, vil denne oppførselen, som gjerne ikke er så typisk for en mann, ofte endre seg. Mannen fortviler over at kjæresten ikke vil ha like mye sex mer, men det han ikke forstår er at det var de tingene han, helt naturlig, gjorde i begynnelsen som gjorde at hun hadde så lyst på sex, forklarer Schimdt. https://www.nettavisen.no/livsstil/slik-bevarer-dere-sexlivet-selv-etter-mange-ar-som-kjarester/s/12-95-3423541250 Anonymkode: 601a4...115 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Hvis du var mer kåt før du fikk spiralen er den kanskje synderen! Jeg prøvde også spiral og det var drepen for lysten! Har sluttet med alt av hormoner og er kåt som bare det🙈😅 Det er ikke din feil og du skal ikke føle skyld for at du har mistet lysten, det var ikke noe du gjorde med vilje for å være slem vel? Klart ikke, da skal du ikke ha dårlig samvittighet heller. Snakk med kjæresten og legen om at du har mistet lysten helt, kanskje bytte av prevensjon løser hele floka🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han bør lese dette....text book problem : - En forelsket mann sender gjerne søte meldinger, gir masse oppmerksomhet og sørger dermed for å opprettholde denne stemningen som gjør at kvinner får lyst på sex. Men når han ikke er så forelsket lenger, vil denne oppførselen, som gjerne ikke er så typisk for en mann, ofte endre seg. Mannen fortviler over at kjæresten ikke vil ha like mye sex mer, men det han ikke forstår er at det var de tingene han, helt naturlig, gjorde i begynnelsen som gjorde at hun hadde så lyst på sex, forklarer Schimdt. https://www.nettavisen.no/livsstil/slik-bevarer-dere-sexlivet-selv-etter-mange-ar-som-kjarester/s/12-95-3423541250 Anonymkode: 601a4...115 Et eksempel er at mannen ser på kjæresten sin og synes hun er fin, og sier fra om at han vil ha sex ved å putte hånda under skjorta hennes. For kvinnen, som kanskje er stressa og midt i et gjøremål, kommer tilnærmingen for brått på, slik at hun avviser kjæresten sin. - Hvis han i stedet sørget for å skape en god stemning først, for eksempel ved å fortelle henne hvor nydelig hun er, få henne til å føle seg elsket, så vil stemningen som åpner henne til sex komme på plass. Dette kan ta litt tid. Kvinner med typiske feminine tenningsmønster tenner sjelden på brå tilnærminger hvis stemningen ikke er på plass, avslutter Schimdt. Anonymkode: 601a4...115 4
Gjest Smeltemann Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Kanskje det beste er om dere går hver til dere, trist om han blir skadelidende av dette.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Er det kobberspiral? Få den ut, og sett inn hormonspiral i stedet. Da har du mye mindre menstruasjon. Noen dråper i måneden 😊 Stress ned. Slapp av, og sett av litt tid til selvpleie og prøv å nyte deg selv. Bruk gjerne leketøy. Noen kaller det hjelpemiddel, jeg kaller det leketøy. Nok søvn hjelper også. Og mindre mas. Stress og søvnmangel er drepen på sexlyst. Og menstruasjon. Så det må du bli kvitt først! Ikke ti om dette. Dere må kommunisere og samarbeide, ikke steng han ute. Gi han håp om at det blir bedre, men at du må få komme ovenpå! Anonymkode: 9acd2...938 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Ps. Elsker du han, så hører du selvsagt ikke på dumpekoret bare pga litt sexutfordringer Anonymkode: 9acd2...938 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 Høres ut som prevansjonen har gjort noe med hormonene dine som har dempet lysten din, rett og slett. Hormoner kan ha mye påvirkning på hele kroppen og er noe man skal være forsiktig med. Det kan regulere sexlyst, vekt, søvn, energi med mer. Ville byttet prevansjon, høres ut som den gjør mer skade enn godt. Anonymkode: 2a309...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 Er det så ille å bli med på en kjappis selv om du ikke føler det 100% da? Jeg er alltid tilgjengelig sånn sett for mannen min. Det er jo bare digg. Anonymkode: be6da...45d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): Kanskje det beste er om dere går hver til dere, trist om han blir skadelidende av dette. Kanskje det beste er om de snakker sammen og finner ut av dette så ingen blir skadelidende av dette og hva vet du om hans følelser sånn ellers. Kanskje han elsker denne dama selv om han savner mer sex? Å gå fra han ville skadet han mer? Når det er sagt; jeg var i et samme type forhold som deg, TS. Det var meg for noen år siden. Jeg valgte å gå. Kan hende det var feil, men jeg ble så lei sexmas at jeg gruet meg til å legge meg om kvelden. Vi snakket ikke om det da vi var rimelig konfliktsky begge to. Anonymkode: a26be...cc8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå