AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Hva hadde dere menn sagt hvis dere får brystmelk i munnen når dere koser med puppene til en sexpartner første gang dere har sex? Lurer på om jeg skal nevne det til ff som jeg ikke har truffet på lenge(han vet jeg har baby, men ikke om jeg ammer) Anonymkode: 71bd6...158
so_what Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Hvis jeg hadde hatt aversjon mot å få brystmelk i munnen, så hadde jeg vel bare hatt meg selv å takke om jeg slikket bystvortene til en småbarnsmamma. Men folk er forskjellige, og noen ganger føler jeg det ikke finnes grenser for hvor pripne enkelte kan være. Kanskje spesielt menn. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Bos43 skrev (11 minutter siden): La ff’n din få seg en overraskelse….. Enig, fortell han at han skal bli far.. Anonymkode: 1ba34...c0d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva hadde dere menn sagt hvis dere får brystmelk i munnen når dere koser med puppene til en sexpartner første gang dere har sex? Lurer på om jeg skal nevne det til ff som jeg ikke har truffet på lenge(han vet jeg har baby, men ikke om jeg ammer) Anonymkode: 71bd6...158 Litt brystmelk har aldri skadet 🙂 Anonymkode: a29e9...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå