AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Opplevde en hendelse tidligere i sommer, som fremdeles sitter litt i, selv om det har gått litt tid. Møtte en fyr på en sommerfest. Han var i 30-årene, jeg er 28. Han sjekket meg opp, og det endte med at jeg ble med ham hjem, og vi hadde sex. Noe jeg i utgangspunktet synes er litt vanskelig, men det føltes riktig da. Vi hadde en veldig hyggelig natt, masse kosing, gode samtaler og litt sex. Ble liggende og prate langt utover dagen, og opplevde at han ønsket at jeg skulle bli. Plutselig sier han at det er på tide å gå, blir veldig kald og avvisende. Er jo helt innforstått med at det ikke er noen forpliktelser etter et ons, men stusset sånn på det plutselige skiftet, fra kjærlig og bekreftende, til "Nå synes jeg du bør dra". Følte meg så dum, utlevert etter alt det hyggelige og intime som hadde vært. Helt ok at han ønsket at jeg skulle dra, men måten det skjedde på var så brått og ubehagelig. Ikke første gang jeg har opplevd "en plutselig kald skulder", fra en mann jeg har hatt sex med. Flere som har opplevd lignende? Anonymkode: 8dbaa...997 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Du går etter den type menn. Du tror de ser på deg som forholdsmateriale. Men menn har dette med h.re og madonna. Du har spredt bena. Han ser ikke på deg som en madonna, en potensiell mor til sine barn. Han ser på deg som en leke, han har ingen følelser for deg. Han sier og later som for å få tømt seg. Det er alt han bryr seg om. Det er menn som er langt over din liga. Til trass for flotte ord, de ser ikke på deg som madonna. Anonymkode: e4145...236 4
Silva Pluvialis Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Så trist å høre at enda en person har opplevd det samme. Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg vet at mange har. Du er dessverre, og heldigvis, ikke alene om det. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er ikke din skyld, men til neste gang ville jeg kanskje ventet litt med å ha sex og kanskje unngått ONS? Det ender ofte med at en av partene føler seg brukt og avvist. 6
Serafin Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Opplevde en hendelse tidligere i sommer, som fremdeles sitter litt i, selv om det har gått litt tid. Møtte en fyr på en sommerfest. Han var i 30-årene, jeg er 28. Han sjekket meg opp, og det endte med at jeg ble med ham hjem, og vi hadde sex. Noe jeg i utgangspunktet synes er litt vanskelig, men det føltes riktig da. Vi hadde en veldig hyggelig natt, masse kosing, gode samtaler og litt sex. Ble liggende og prate langt utover dagen, og opplevde at han ønsket at jeg skulle bli. Plutselig sier han at det er på tide å gå, blir veldig kald og avvisende. Er jo helt innforstått med at det ikke er noen forpliktelser etter et ons, men stusset sånn på det plutselige skiftet, fra kjærlig og bekreftende, til "Nå synes jeg du bør dra". Følte meg så dum, utlevert etter alt det hyggelige og intime som hadde vært. Helt ok at han ønsket at jeg skulle dra, men måten det skjedde på var så brått og ubehagelig. Ikke første gang jeg har opplevd "en plutselig kald skulder", fra en mann jeg har hatt sex med. Flere som har opplevd lignende? Anonymkode: 8dbaa...997 Det handler ikke om hvem du vil gå til sengs med men hvem du ønsker å våkne opp med om morgenen.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Prøv en snill neste gang Anonymkode: 301dd...940 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Menn kan være fryktelig innbilske. Tror du ønsker familie og rekkehus hvis de er medmenneskelige i oppførselen og får panikk. Anonymkode: cb4f2...492 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du går etter den type menn. Du tror de ser på deg som forholdsmateriale. Men menn har dette med h.re og madonna. Du har spredt bena. Han ser ikke på deg som en madonna, en potensiell mor til sine barn. Han ser på deg som en leke, han har ingen følelser for deg. Han sier og later som for å få tømt seg. Det er alt han bryr seg om. Det er menn som er langt over din liga. Til trass for flotte ord, de ser ikke på deg som madonna. Anonymkode: e4145...236 Sorry, men for oss damer er ikke drømmeprinsen en som godtar oss som uskyldige mens han runker til instadamer. Taliban neste. Helt ok at en slik slipper unna ts. Anonymkode: cb4f2...492 5
Gjest Kritisk Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 Serafin skrev (1 time siden): Det handler ikke om hvem du vil gå til sengs med men hvem du ønsker å våkne opp med om morgenen. Støtter den:)
Gjest irkan90 Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 Sykt mange tåpelige og overfladiske svar her.. Empati er åpenbart ikke KG sin sterkeste side. Du følte selv på at han var åpen og intim med deg. Dere var kjærlige med hverandre og snakket til langt på dag. Dette vitner om en mann som ønsker og trenger nærhet - som likte å tilbringe tid med deg. Å plutselig bli kald og avvisende i en slik setting kan fort skje nettopp fordi man har vært så åpen. Da føler i alle fall jeg meg ganske sårbar, og sårbarhet kan være skremmende. Kanskje han skjønte at dere kunne blitt noe? Eller kanskje han innså at dere ikke kunne det, på tross av det fine dere hadde hatt? Uansett: den sårbarheten beskyttes ved å bli kald og skape distanse. Det handler altså ikke om en dustete forskjell mellom onde og snille menn, men om en naturlig dynamikk og følelsesreaksjon i en helt vanlig mann.
Pingvinen Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Prøv en snill neste gang Anonymkode: 301dd...940 Disse kan være gode skuespillere og gi inntrykk av at de er veldig snille og gode. 3
Katten.2.0 Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Det kan være at han kom på noe som måtte gjøres. Dog synes jeg han kommuniserte hele greia på en forferdelig dårlig måte. Det var synd, og ikke noe du har fortjent. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 Problemet er at kvinner er blitt mer som menn, og dermed er kvinner og menn for like. Når begge parter vil alt på en gang (knulle og blottlegge følelsene sine) så skjer ting alt for fort. Man rekker egentlig ikke å bli kjent før man har gått alt for langt. Anonymkode: 433fd...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sorry, men for oss damer er ikke drømmeprinsen en som godtar oss som uskyldige mens han runker til instadamer. Taliban neste. Helt ok at en slik slipper unna ts. Anonymkode: cb4f2...492 Sorry, men for oss damer er der ingen drømmeprins. Kos deg hos Taliban! Tja, hadde jo vært kjekt om TS fant en mann som ikke var slik i stedet. Anonymkode: e4145...236
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 Kan jeg spørre hva slags verdier du mener du bringer til han? Fortalte du om noen av de verdiene når dere hadde samtalen eller visste du de verdien til han? Manne spille er å få kvinnen, men kvinne spille er å beholde mannen etter sex. Anonymkode: 7b3c1...083 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå