Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket vippeserum er anbefalt og ikke for dyrt? 

Og hvordan brukes det? OG fungerer det egt? Noe jeg bør passe på?! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd sånn Glow, og det virket ikke i hele tatt🤨

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hva budsjettet ditt er, men jeg er veldig fornøyd med iGlow. De har ofte tilbud og pakkedealer. 

Man påfører det bare hver morgen og/eller kveld på vippelinjen, slik man ville påført eyeliner. Hvorvidt det fungerer ser ut til å være veldig individuelt. Jeg har aldri hørt om et serum som har enten fungert eller ikke fungert for alle. 

Skrevet

På meg fikk jeg kun det resultatet at jeg fikk kanskje 3-4 nye vipper men de grodde ut feil vei sånn at buen gikk feil vei og fikk de inn på øyet osv. Gadd ikke bruke det lenge

Anonymkode: d8c03...e73

• Liker 1
Skrevet

Prøver Xlash nå, igang med andre tuben.

Jeg får moderate resultater - ønsker ikke mer enn det heller. Synes ikke overdrevne vipper er pent og jeg har litt lange fra før. 

Blir litt lys rosa innimellom på vippekanten. Ellers foreløpig ingen andre virkninger. 

Iglow er uaktuelt for meg å forsøke da jeg fikk røde vonde øyne av brynserumet. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk rosa vippekant og kløe av iglow, selv om vippene vokste. Vippene ble veldig tynne så jeg måtte klippe de og det så helt rart ut.

Anonymkode: 843a8...77f

Skrevet

Jeg har prøvd Iglow ×2 funket ikke, xlash funket heller ikke. Nå bruker jeg nanolash og ser faktisk forskjell på 1 mnd 😊 Har fått fyldigere og mer vipper, så nå håper jeg de blir litt lenger og 😅

Anonymkode: 10e99...065

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...