AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Liker dere når menn dere dater senger sexmeldinger hele tiden? hos meg med han jeg dater begynner det uskyldig med at jeg (eller han) spør hva en gjør på (altså vanlig spørsmål). Han svarer «tør ikke svare» og «du blir sikkert skremt» også kommer det masse spørsmål om hva jeg har på meg, hva jeg liker osv osv. vi har hatt litt sånn av og på forhold/dating pga uenigheter men har liksom alltid funnet tilbake til hverandre. Når vi hadde sex de to første gangene, ble det helt stille på en måte fra hans side og korte svar på det jeg spurte om/ enveis kommunikasjon med ingen spørsmål tilbake. dette fikk meg jo til å lure om det bare er sex han er ute etter men det har han svart at han ikke er. jeg måtte også si ifra at han godt kunne roe ned på desse spørsmålene. Jeg svarte at jeg liker jo sånt (friste/bli kåte av meldingene) men ikke hele tiden. da ble det ingen svar og roligt før det da var på han igjen. Har sendt friste bilder til han av meg i morgenkåpe med synlig bh og av meg i trusa men det er liksom ikke godt nok. han er veldig kosen av seg som han sier og «vil ikke slutte å være kosen for det liker jeg» og det er jo ikke det jeg ber om, jeg spør om han kan minke på sexmeldingene da jeg ikke vil ha di hele tiden. Menn altså Anonymkode: b2a8a...2df
AliceNextDoor Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Du får parere med at du er veldig klar for barn. Sende bilder av barneklær og slikt når han begynner sende sånne meldinger. 10
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 strapaziert skrev (4 minutter siden): Du får parere med at du er veldig klar for barn. Sende bilder av barneklær og slikt når han begynner sende sånne meldinger. Fantastisk😆😄 Anonymkode: a3e5b...b00 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Ut i fra min erfaring med sånne menn: Ja, han ER KUN ute etter et seksuelt forhold ned deg. Og bare la være å svar om han kommer med sexmeldinger når du ikke er helt ‘der’ selv. Det beste er å bare kutte ham ut om dette blir mer plagsomt enn pirrende for deg. Men om du faktisk liker denne sexchattingen og sexen med ham inn mellom, så må du bare takle litt mas på upassende tider. Han vet jo han får napp av og til! Så det blir litt enten eller her. Men du må bare ignorer ham totalt når det ikke passer, så stoppe han jo. Bare si du ikke er i humør for nettsex i kveld/dag. Og la være å svare på resten. Så er problemet mest sannsynlig løst. Det trenger ikke å være verre enn det er:) Anonymkode: a3e5b...b00 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Høres litt ut som at han bare er ute etter sex, dessverre. Anonymkode: 393c1...04f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Høres rimelig enveis ut. Slik han føler det er slik han mener du også skal føle. Første meldingene burde være invitter for å se om du bygger videre på det heller enn et selvpålagt pliktrituale for at han skal komme til det han egentlig ville veksle om. SIkkert grei som FF i og med at du da møter han kun når du føler for sex, men høres slitsomt ut når det kommer i tide og utide og du ender opp med å overkommunisere at du ikke er helt i stemning. Det er rimelig avtennende. Anonymkode: 6e918...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Det som har fungert for meg er å enkelt forklare at disse tingene virker mot sin hensikt for meg. Jeg tenner overhodet ikke på denne måten å kommunisere på. Konstante antydninger gjør at jeg blir lei, og da gidder jeg verken snakke om eller ha sex. Et lite hint en gang i uken kan styre tankene inn på sex. Mange hint, som også går over i klar tale, ødelegger all tenning. Om han forstår og justerer seg er avhengig av om han er opptatt av deg og det du liker/trenger/ønsker/tener på eller om han bare er opptatt av seg selv. Anonymkode: 339f4...15c 2
Gjest På druen Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Den eneste måten å finne ut av om han kun er ute etter sex, er å slutte å spre beina for han. Forsvinner han da, så vet du hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 Ts her. Takk for masse svar. Ja begynner vel nesten å innse at det faktisk er det han er ute etter selv om jeg ikke vil det. Men kan jo gi litt back story: -vi møttes på tinder i 2018 (ja faktisk) Vi snakket lenge og hadde mange fine dater. En gang (da hadde vi datet i 2-3 mnd) så ble vi uenige om ein ting og det ble til en krangel/diskusjon som gjor at vi sluttet å snakke. -matchet igjen på tinder mars/april 2019 og traff hverandre å spiste middag og fikk pratet ut. Alt gikk fint så ble det plutselig stille. Husker ikke hva som skjedde. -mars 2020 (1 uke før lockdown) tar han kontakt igjen. Korona tida med lockdown og hjemmekontor går fint med han i livet, vi snakker og skriver mye og har det ganske fint. Vi har i denne perioden også sex for første gang (jeg var jomfru når jeg møtte han og sa egentlig at jeg ikke var klar da vi begynte å date i 2018). Etterpå blir det mye enveiskommunikasjon med «på jobb» «ja» osv med korte svar og ikke spørsmål eller noe tilbake. Vi mister kontakt litt etter litt og jeg sitter igjen med hjerte knust. Han har noe ankel problem som gjor at han har mye vondt å er sykemeldt som nok gjør at humør og sånt ikke er på topp. -mars 2021 tar han kontakt etter 1 år og sier han savner meg og det å holde rundt meg. Vi snakker og alt er fint. Sex igjen som igjen blir til at det er stille fra hans side. Han forklarer at det er hektisk her med ting han skal gjøre hjemme osv så har liksom ikke tid. Jeg tolker det som at han ikke vil mer og at han bare er ute sex så jeg slutter å skrive med han. -juni ich i år får jeg meld type «kåt?». Også ingrnting mer. Jeg spør hva han gjør på og har vanlig samtale. Vi snakker om ferie osv også begynner det å bare å handle om sex fra hans side. Meld begynner feks med at jeg spør hva gjør du. Han svarer «tør ikke si» og «skremmer deg sikkert». Etter jeg har svart at han skremmer meg ikke (jeg kan finne meg i sexmeldingene men ikke hele tiden) om jeg ligger å koser, er kåt osv. Føler også at når vi diskuterer så er det jeg som får skylda, uansett. I går kveld fikk jeg meld «ligger du å koser nå» men da jeg skulle inn å se meld var den fjernet. Anonymkode: b2a8a...2df
Hippogriff Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 (endret) Hvilken positiv innvirkning føler du denne mannen har på livet ditt? Beskrivelsen i siste innlegg gir ingen positive assosiasjoner for min del i alle fall - jeg tror du kan gjøre det mye bedre Endret 18. august 2021 av Hippogriff 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Takk for masse svar. Ja begynner vel nesten å innse at det faktisk er det han er ute etter selv om jeg ikke vil det. Men kan jo gi litt back story: -vi møttes på tinder i 2018 (ja faktisk) Vi snakket lenge og hadde mange fine dater. En gang (da hadde vi datet i 2-3 mnd) så ble vi uenige om ein ting og det ble til en krangel/diskusjon som gjor at vi sluttet å snakke. -matchet igjen på tinder mars/april 2019 og traff hverandre å spiste middag og fikk pratet ut. Alt gikk fint så ble det plutselig stille. Husker ikke hva som skjedde. -mars 2020 (1 uke før lockdown) tar han kontakt igjen. Korona tida med lockdown og hjemmekontor går fint med han i livet, vi snakker og skriver mye og har det ganske fint. Vi har i denne perioden også sex for første gang (jeg var jomfru når jeg møtte han og sa egentlig at jeg ikke var klar da vi begynte å date i 2018). Etterpå blir det mye enveiskommunikasjon med «på jobb» «ja» osv med korte svar og ikke spørsmål eller noe tilbake. Vi mister kontakt litt etter litt og jeg sitter igjen med hjerte knust. Han har noe ankel problem som gjor at han har mye vondt å er sykemeldt som nok gjør at humør og sånt ikke er på topp. -mars 2021 tar han kontakt etter 1 år og sier han savner meg og det å holde rundt meg. Vi snakker og alt er fint. Sex igjen som igjen blir til at det er stille fra hans side. Han forklarer at det er hektisk her med ting han skal gjøre hjemme osv så har liksom ikke tid. Jeg tolker det som at han ikke vil mer og at han bare er ute sex så jeg slutter å skrive med han. -juni ich i år får jeg meld type «kåt?». Også ingrnting mer. Jeg spør hva han gjør på og har vanlig samtale. Vi snakker om ferie osv også begynner det å bare å handle om sex fra hans side. Meld begynner feks med at jeg spør hva gjør du. Han svarer «tør ikke si» og «skremmer deg sikkert». Etter jeg har svart at han skremmer meg ikke (jeg kan finne meg i sexmeldingene men ikke hele tiden) om jeg ligger å koser, er kåt osv. Føler også at når vi diskuterer så er det jeg som får skylda, uansett. I går kveld fikk jeg meld «ligger du å koser nå» men da jeg skulle inn å se meld var den fjernet. Anonymkode: b2a8a...2df Har hatt nøyaktig samme greia gående med en fyr. Problemet mitt er at jeg til tider isolerer meg og blir ensom. Og selv om jeg vet at han egentlig gir blaffen i meg og kun er kåt (og holder sikkert på med 10 andre jenter samtidig som meg) så føler jeg i blant når jeg er veldig ensom - at han hvertfall er bedre enn ingenting. Så jeg finner meg i det og spiller med selv om jeg ikke er kåt. Det du driver med er selvskading. Tenk deg hva du kunne hatt: en mann som er stupforelsket i deg og som holder trygt rundt deg når du er lei deg, en som behandler deg som en prinsesse og som får frem det beste i deg. Når du tenker på dette og så tenker på han du driver med nå; hva skal du egentlig med han? En tulling som kun kontakter deg når han ligger å drar seg i kukken liksom. Anonymkode: 720e1...5dd 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Han er ute etter sex, og du sender jo ting selv? 🤷♀️ Anonymkode: d4f63...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts her. Takk for masse svar. Ja begynner vel nesten å innse at det faktisk er det han er ute etter selv om jeg ikke vil det. Men kan jo gi litt back story: -vi møttes på tinder i 2018 (ja faktisk) Vi snakket lenge og hadde mange fine dater. En gang (da hadde vi datet i 2-3 mnd) så ble vi uenige om ein ting og det ble til en krangel/diskusjon som gjor at vi sluttet å snakke. -matchet igjen på tinder mars/april 2019 og traff hverandre å spiste middag og fikk pratet ut. Alt gikk fint så ble det plutselig stille. Husker ikke hva som skjedde. -mars 2020 (1 uke før lockdown) tar han kontakt igjen. Korona tida med lockdown og hjemmekontor går fint med han i livet, vi snakker og skriver mye og har det ganske fint. Vi har i denne perioden også sex for første gang (jeg var jomfru når jeg møtte han og sa egentlig at jeg ikke var klar da vi begynte å date i 2018). Etterpå blir det mye enveiskommunikasjon med «på jobb» «ja» osv med korte svar og ikke spørsmål eller noe tilbake. Vi mister kontakt litt etter litt og jeg sitter igjen med hjerte knust. Han har noe ankel problem som gjor at han har mye vondt å er sykemeldt som nok gjør at humør og sånt ikke er på topp. -mars 2021 tar han kontakt etter 1 år og sier han savner meg og det å holde rundt meg. Vi snakker og alt er fint. Sex igjen som igjen blir til at det er stille fra hans side. Han forklarer at det er hektisk her med ting han skal gjøre hjemme osv så har liksom ikke tid. Jeg tolker det som at han ikke vil mer og at han bare er ute sex så jeg slutter å skrive med han. -juni ich i år får jeg meld type «kåt?». Også ingrnting mer. Jeg spør hva han gjør på og har vanlig samtale. Vi snakker om ferie osv også begynner det å bare å handle om sex fra hans side. Meld begynner feks med at jeg spør hva gjør du. Han svarer «tør ikke si» og «skremmer deg sikkert». Etter jeg har svart at han skremmer meg ikke (jeg kan finne meg i sexmeldingene men ikke hele tiden) om jeg ligger å koser, er kåt osv. Føler også at når vi diskuterer så er det jeg som får skylda, uansett. I går kveld fikk jeg meld «ligger du å koser nå» men da jeg skulle inn å se meld var den fjernet. Anonymkode: b2a8a...2df Du skjønner vel at han kun vil ha sex ,og overhodet ikke er forelsket i deg?? Om du ikke skjønner det så har du aldri møtt en mann som virkelig vil ha hele deg hele tiden... Slett og ignorere, det vil gjøre deg og selvrespekten din godt 💪💪 Anonymkode: b4f07...537 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 Livet altså. Anonymkode: 2085a...fe6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 Anbefaler deg TS å lese boken til Sissel Gran- Hekta. Fordi det er et sånt spill han holder på med. Hot’n cold om hverandre, miksa signaler, ikke så keen på deg.... Anonymkode: ccc27...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå