Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten ble kjempesur fordi jeg hadde glemt å ta bort et glass med vann fra bordet før jeg gikk å la meg, så var det mørkt også kom han bort i glasset og veltet det over den nye boka han hadde kjøpt i dag. Han bannet og smelte med døra, også spurte jeg han om det var min feil og at jeg hadde glemt å ta bort glasset og hadde glemt ut at det var der,  så sa han at jeg burde ha husket å ta det bort før jeg la meg. Vi har hatt en krangel tidligere i dag og derfor svarte jeg ikke så mye tilbake for å ikke la det eskalere enda mer. 

Jeg er som regel en veldig ryddig person men akkurat denne gangen hadde jeg glemt at det lå der.

Var det min feil eller overreagerer han?

Anonymkode: 2f6a7...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten ble kjempesur fordi jeg hadde glemt å ta bort et glass med vann fra bordet før jeg gikk å la meg, så var det mørkt også kom han bort i glasset og veltet det over den nye boka han hadde kjøpt i dag. Han bannet og smelte med døra, også spurte jeg han om det var min feil og at jeg hadde glemt å ta bort glasset og hadde glemt ut at det var der,  så sa han at jeg burde ha husket å ta det bort før jeg la meg. Vi har hatt en krangel tidligere i dag og derfor svarte jeg ikke så mye tilbake for å ikke la det eskalere enda mer. 

Jeg er som regel en veldig ryddig person men akkurat denne gangen hadde jeg glemt at det lå der.

det var jo ikke fin feil at han ved et uhell velta glasset men det var jo din feil at du glemte å rydde ddt vekk, men altså alle kan glemme ting og det er ikke noe han trenger å bli forbannet på deg for, men jeg forstår jo at han ble lei seg pga det med boka da. ee nok bare en reaksjon på det. Det går nok fort over

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er dette en krangel? Jeg hadde også blitt dritsur om jeg betaler et glass vann på en ny bok, men det betyr ikke at det er en krangel selv om jeg hadde sagt til kjæresten min at han burde husket å fjerne glasset... 

Her syns jeg du overreagerer. 

Anonymkode: e5fa2...0d8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske sur der og da, spesielt om det var en pocket bok, som ikke tåler så godt vann. Men samtidig var det jo et uhell at han dytta borti glasset. Det er sånt som skjer. Jeg ville latt han få litt tid, så går det nok over snart 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...