AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Ny samsung kombimaskin, kjøpt i mars. Jeg legger nå merke til at maskinen er glovarm nå, den driver å tørker noe sengetøy og håndklær. Skjønner det blir litt varmt, men den er virkelig varmt. Kan holde hånda på hvis jeg må, men det er litt ubehagelig.. Skal den være slik? Noen andre som har lagt merke til det og vet? Anonymkode: 686d0...ce4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Jeg har en Siemens kombimaskin (ca 1,5 år gammel) som også kan bli veldig varm når den både vasker og tørker. Tror det helst er når jeg har en god del i maskina, som sengetøy, store håndklær osv., og det tar en del tid før det er ferdig. Til forskjell fra den tørketrommelen jeg hadde tidligere, så er alt tøy fra kombimaskina helt skaptørt. Det går ikke lang tid før maskina har kjølnet, så jeg tror ikke det er noen fare. Men jeg forlater ikke leiligheten når maskina går, og jeg unngår å legge noe oppå maskina. Anonymkode: 6face...74a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Min blir også varm. Ikke så mye at den er ubehagelig å ta på, men god og varm. Kjempekjekt å heve bolledeig på, eller legge er håndkle oppå mens jeg er i dusjen, så får jeg varmt håndkle 😁 Dette er min tredje kombimaskin, og det har vært gjennomgående på alle, så det er ganske ufarlig men sier meg enig med personen over her at jeg er enda mer nøye med å alltid være hjemme og våken når den er på. Anonymkode: f67a9...48f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Min blir varm når den tørker ja, men ikke noe særlig når den vasker (bortsett fra 60 da selvsagt). Tørketromler jeg har hatt har også blitt varme, så syns ikke det er unormalt. Men om den er faktisk veldig varm ville jeg ha tatt kontakt med de du kjøpte av og spørre om dette er normalt, eller om det kan gå på garantien. Uansett kjører jeg aldri kombimaskinen når jeg ikke er hjemme, og har egen brannvarsler på vaskerommet. Anonymkode: 6d063...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå