AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 En familie som flytter fra byen til landet i et stort hus de må pusse opp. Damen er veldig missfornøyd med dette, hun vil bo i byen men de har ikke råd til det lenger. Naboene er overhyggelige og de bærer på kjæledyrene sine hele tiden og klapper og koser på de konstant. De har allverdens med dyr de er ekstremt besatt av. Damen jogger en dag i skogen og ser at en av naboene offrer katten sin. Hun finner ut av det er er rituale for hell og lykke med penger. Jo mer kjærlighet de har gitt til dyret, jo mer penger vinner de. Også får jo damen en "god" idé også baller det seg på. Hvilken film er dette ? Anonymkode: 268d5...dc4
malifika Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Det er ikke en film. Det er en grøsserserie på Netflix som heter blodtur eller noe sånn. Den serien består av flere kapitler med nye folk og ny handling i hver episode og varer ca 30 min pr episode.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 malifika skrev (1 time siden): Det er ikke en film. Det er en grøsserserie på Netflix som heter blodtur eller noe sånn. Den serien består av flere kapitler med nye folk og ny handling i hver episode og varer ca 30 min pr episode. Sant det var det. Jeg husket ikke hva det var, om det var norsk, engelsk, serie eller film. bare husket handlingen. Takk! Anonymkode: 268d5...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå