AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Fikk tilbud om en lederstilling i et relativt nytt selskap. Jeg har håpet på muligheten i lang tid og jobbet målrettet, men brått er jeg usikker. Jeg har en trygg arbeidsplass i dag med svært gode vilkår og høy grad av fleksibilitet. Det er kanskje en kjedelig stilling, men det er i det minste firutsigbart, og jeg ta fri når jeg ønsker innenfor gitte rammer. Mannen og jeg skal i gang med prøverør. Jeg er ikke så ung, så klokken tikker. Hva gjør jeg? Anonymkode: 402af...639
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Hvis du trives i jobben du har, bli! Fleksibilitet er så viktig. Hvis du egentlig ikke liker jobben du har, hopp i det! Anonymkode: 45753...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Jeg personlig hadde ikke skifta jobb i en slik situasjon (så lenge jeg ikke hater jobben jeg var i). Har drevet med prøverør selv det siste halve året, og verdien av å ha en trygg arbeidsgiver som kjenner meg og vet hva jeg står for når jeg i perioder bare har klart å fungere 70-80 % har vært helt uvurderlig for min del. Og en ny lederjobb hvor du kanskje i tillegg har ansvar for andre? Nei, jeg hadde venta litt med jobbytte. Anonymkode: ceb92...ecc 2
Glitnir Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Så lenge det er en jobb du virkelig vil ha, hadde jeg glatt bytta. Gravidprosessen kan vare i årevis. Og det passer egentlig aldri 100 % å bli gravid, men så lenge du uansett ikke kan planlegge så er det bare å leve livet forøvrig på alle måter mens forsøkene pågår! 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Glitnir skrev (På 18.8.2021 den 16.00): Så lenge det er en jobb du virkelig vil ha, hadde jeg glatt bytta. Gravidprosessen kan vare i årevis. Og det passer egentlig aldri 100 % å bli gravid, men så lenge du uansett ikke kan planlegge så er det bare å leve livet forøvrig på alle måter mens forsøkene pågår! Jeg er enig i at man aldri vet hvor lang tid ting tar, men jeg mener det er litt forskjell mellom å starte å prøve å bli gravid naturlig, kontra å gå inn i ivf-forsøk fordi ivf er så belastende å gå gjennom. Å da ha en ny lederjobb hvor man ønsker å vise seg frem kan være vanskelig å kombinere med humørsvingninger, nedturer osv. Anonymkode: ceb92...ecc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå