inar Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Er det bare meg som syns nyhetsoppleserene på tv romerike er utrolig dårlige, alle sammmen. Blir irritert når jeg ser på, så nå har jeg sluttet. Vet det er lokal tv, men de kan jo prøve få til noe bedre
Månekvinnen Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Det gjelder nok ikke bare Tv Romerike. Tv Telemark er helt tragisk. Nyhetsoppleserne er greie nok, kan jo ikke forvente allverdens av lokal-tv. Men reklamene der og de andre småprogrammene...jeg blir flau!
Gjest skindeep Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 ha ha, da har du ikke sett TV Nordvest!! Gurimalla, det er et trist syn det!
melina Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Uff, ja..det er helt tragisk. Hender jeg detter innom Tv-romerike jeg også en gang i mellom, men bytter fort over til en annen kanal for å si det sånn
inar Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2005 Men så mange lokal tv som gjør det dårlig, jeg mener, ser de ikke på det selv da eller? :klø: For de kan vel ikke mene at de gjør en bra jobb. Hadde noen jeg kjenner jobbet som nyhetsoppleser, mot at de gjorde en like dårlig jobb, hadde jeg vært ordentlig flau på deres vegne. Det verste er jo at mange ser på det, må jo få med seg lokalnyhetene liksom. Men det er jo ikke nyheter, bare tåpelige innslag. yey lokaltv.....
Månekvinnen Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Lokal-tv er vel generelt tragisk. Jeg vet de ikke har alle slags midler, men ærlig talt. Jeg kunne gjort det bedre selv....
Gjest skindeep Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Vi har Viasat og der er det en svensk kanal som heter "kanal10". Det er så amatør som du kan få det! Der sitter det en mann og forteller at du må gi penger inn til en konto slik at de kan fortsette å ha denne kanalen.. Kristen kanal da.. HYPERkristen kanal. De satt å las opp fra en liten notis hvor noen ønsket at de skulle be for en mann! "Halleluja altså, la oss nu be for denna mannen, og låt han finna Jesus kristus, Halleluja" Der satt de på billige stoler, hadde et gammelt bord, 80-talls gardiner som bakgrunn og plastikkplanter som hang fra taket!
inar Skrevet 21. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2005 Vi har Viasat og der er det en svensk kanal som heter "kanal10". Det er så amatør som du kan få det! Der sitter det en mann og forteller at du må gi penger inn til en konto slik at de kan fortsette å ha denne kanalen.. Kristen kanal da.. HYPERkristen kanal. De satt å las opp fra en liten notis hvor noen ønsket at de skulle be for en mann! "Halleluja altså, la oss nu be for denna mannen, og låt han finna Jesus kristus, Halleluja" Der satt de på billige stoler, hadde et gammelt bord, 80-talls gardiner som bakgrunn og plastikkplanter som hang fra taket! ← Ja og det ser folk på, er det mulig.... Jeg skjønner ikke sånt... De kjører noe sånt på kanal nrk2 og, hvis jeg ikke tar feil, før normal sending. Hva er vitsen?????
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Tv Romerike er BRA i forhold til Tv Drammen... makan til dårlig shit har jeg aldri sett..
Tusenfryd Skrevet 21. september 2005 #10 Skrevet 21. september 2005 TV Romerike er sånn som lokal-tv var for 15 år siden. Dårlig. Og billedkvaliteten er jo elendig, de ser ut som tegneseriefigurer alle sammen. Høyepunktet er Eda-Pelle, og det sier jo sitt.
Gjest skindeep Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Seriøst er det ingen som har sett tvNordvest!? Det er en opplevelse jeg vil anbefale alle! .....
moka Skrevet 21. september 2005 #12 Skrevet 21. september 2005 tv trøndelag er ikke noe bedre. særlig alf skille!!!!!!!!!! får fnatt av han fyren. gud så treg!!!!!!!!!!!!!
Gjest Spacegirl Skrevet 21. september 2005 #13 Skrevet 21. september 2005 TvHaugaland er også dårlig. Spesielt reklamene er til å få fnatt av. Men det kan kanskje ha noe med at jeg ikke kan fordra den dialekta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå