Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med en via venner og fester. Han har kjæreste og virker stabil der. Vi har alltid en fin tone sammen og ingenting mer enn det!.. Når han legger ut ting på sosiale medier, så liker jeg som regel alltid det. Har også begynt å kommentere 👏 etc om han har gjort det bra i idretten sin, han trener endel. Vil kjæresten hans reagere på dette? Gjør jeg noe galt? Eller bør dama takle det? Venninnen min syntes jeg skulle styre unna og jeg fikk automatisk dårlig samvittighet. 

Anonymkode: b1e6c...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis di venninne reagerer, så har du på en måte trukket over ei grense. 

Om kjæresten reagerer, er umulig å si om ikke du heller vet. Hun bør tåle det, men jeg forstår godt om hun har dårlige tanker om deg. Det er også en mulighet at disse tankene vil smitte utover mannen, og det kan bli enden av visa.

Anonymkode: 9181d...382

• Liker 7
Skrevet

Gjør du det fordi du liker han, eller? Hvis han har et godt og stabilt forhold og kjæresten merker seg at du alltid liker og kommenterer, så vil hun jo sikkert skjønne at du liker han. Men det betyr jo ikke at hun vil se på deg som en trussel for det? 🤣 At du liker og «flørter» med han i sosiale medier betyr jo ikke at han tenker sånn om deg. 

Anonymkode: 4de29...b7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør du det fordi du liker han, eller? Hvis han har et godt og stabilt forhold og kjæresten merker seg at du alltid liker og kommenterer, så vil hun jo sikkert skjønne at du liker han. Men det betyr jo ikke at hun vil se på deg som en trussel for det? 🤣 At du liker og «flørter» med han i sosiale medier betyr jo ikke at han tenker sånn om deg. 

Nei.. Når jeg liker et bilde av på hans story på insta, så går han rett tilbake å liker et av mine. Hvorfor det? 😅🙈

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.. Når jeg liker et bilde av på hans story på insta, så går han rett tilbake å liker et av mine. Hvorfor det? 😅🙈

Virker som du liker han som mer enn en venn når du overanalyserer alt sånn som du gjør, og tenker på om kjæresten hans vil reagere osv. Kanskje han liker dine innlegg for å være hyggelig tilbake? Uansett, om du føler at du gjør noe galt - så er det vel en grunn til det. Han er opptatt, så hold deg unna om tilfellet er at du faktisk prøver å flørte med han!  Hvis du bare er venn med han, så hadde du ikke tenkt på hva dama hans synes om at du likte innleggene hans, eller brydd deg med hva han liker av dine innlegg så mye som du gjør. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde det vært min kjæreste du kommenterte bilder til etc og jeg ikke kjente deg personlig så hadde jeg ærlig talt ikke likt det. Jeg hadde blitt kjempeusikker på meg selv og han og oss. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi selvfølelsen min og selvtilliten min er veldig lav. Hva hvis dama hans har det slik? Jeg tenker at hvis venninna di reagerer så er det en grunn til det, hun ser gjerne noe du ikke ser.

Ellers så tenker jeg at du hadde ikke spurt her inne om du ikke hadde vært litt interessert i han. La han vere, han er opptatt.

Anonymkode: e6e44...056

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske tydelig at du liker ham bedre enn "kun som en venn". 

Jeg synes du skal ta noen skritt tilbake, og la være å bli den som legger opp til splid mellom ham og dama. Sånt er bare dårlig stil.

Anonymkode: e1fc2...968

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...