Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Noen her som har lyst til skryte Helena Rubinstein Sensual Clone opp i skyene?? Jeg er på jakt, og jeg tror det er denne jeg vil ha, men trenger bare bittelitt overtalelse...
øyestikker Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 (endret) hei starfish! jeg har den i 23 biscuit, vant i konkurranse på steen&strøm:) veldig fin make-up krem, sitter fast mange-mange timer. passer kanskje best for kombinert/fet hud. jeg har tørr/normal så den er litt for matt for meg... håper det hjelper litt. bare spør hvis det er noe du lurer på Endret 21. september 2005 av øyestikker
Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Høres veldig bra ut det. Jeg har ikke veldig fet hud, men blir fort svett i ansiktet når jeg blir stressa, og det blir jeg lett... Da er jeg enda mere på vippen. Takk for svar du
Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Flere som vil skryte av hvor flotte de har blitt med denne?
Gjest FAN Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 JA, jeg vil hjerne skryte litt av denne! Jeg har aldri funnet noen foundation som dekker/matter bra uten at den blir som en maske på huden. Huden min er normal/fet. jeg trenger noe som matter ned og dekker endel. det er lett å justere dekkevnen ved å blande den med litt krem. den er ganske tykk i konsistensen,men allikevl går den liksom inn i huden. Den sitter lenge:) Jeg er KJEMPE fornøyd! MEN den er jo ganske dyr da....Heldigvis bruker jeg ikke foundation hver dag,så tror nok den kommer til å vare en stund. Bare spør! Har jeg klart å overtale deg?! Kanskje du burde prøve å test først. Litt kjedelig å kjøpe en SÅ dyr foundation og så ikke være fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå