Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #1 Skrevet 5. oktober 2002 jeg sliter litt med en vennine av meg! vi var bestevenniner fra 7 klasse, tett oppå hverandre dag ut og dag inn! fortalte alle hemmeligheter og alt slikt! du vet,slik som gode bestevenniner på det værste er! hver dag holdt vi kontakten enten gjennom møte eller telefon! så kom dagen hvor vi startet på hver vår videregående skole. vi visste at det ville komme til å skille hverandre noemen vi lovte at vi skulle holde kontakten! men den gang ei, nå hører jeg knapt nok fra henne og jeg føler at dt er alltig jeg som tar kontaken,men at hun aldri kan! enten tar hun ikke telefonen når jeg ringer, eller så kommer hun med en tåpelig unnskyldning! når jeg møter henne smelter jeg helt,, og føler at alt er som i gamle dager men her forleden dag fant jeg ut at dette måtte bare være falskt! for da jeg snakket med henne kom plutselig en annen vennine av henne inn og hun forandret seg helt! da var jeg glemt totalt og alt var enormt morsomt med henne andre! hun enset meg ikke engang! jeg vil ikke gi gli¨pp på et så langt trygt vennskap men ser nesten sånn ut! det ser ut som hun har latt det gå for lenge siden mens jeg niholder igjen! er henne verdt å kaste bort mer tid på?
Litago Skrevet 6. oktober 2002 #2 Skrevet 6. oktober 2002 Ta det med ro gjest. Det ordner seg etterhvert! Jeg mistet også kontakt med min bestevenninne mens vi gikk på gymnaset (som det het den gang, - mimre,mimre!) . Vi gikk i hver vår retning og begge syntes at den andre var mega-fjollete. Etter et par år fant vi hverandre igjen og er fremdeles den dag i dag beste-venniner! :D Mitt råd er å ta tiden til hjelp. Godt langvarig vennskap forsvinner ikke så lett og har godt av noen pauser nå og da. Lykke til! :D
Annie Skrevet 6. oktober 2002 #3 Skrevet 6. oktober 2002 Mitt råd er å ta tiden til hjelp. Godt langvarig vennskap forsvinner ikke så lett og har godt av noen pauser nå og da. Kan ikke si meg enig med deg i det Litago. Det er veldig lett å forsvinne fra hverandre for godt i den alderen. Jeg har erfaring selv. Etterhvert begynner man på forskjellige skoler, treffer enda flere nye venner, får seg kjæreste - etterhvert samboer og barn og man utvikles forskjellig. Mitt råd til deg gjest som har skrevet inn her, er å heller konsentrere deg om å finne deg nye venner/venninner. Enten fnner dere "gamle venninnene" tilbake tilhverandre, og da er jo alt bra. ELLER hun har "forsvunnet" for godt til disse nye vennene sine og da er det jo like greit å finne ut sånt nå. Venninneforhold i den alderen du er i nå betyr nesten mer enn kjæresteforhold. Derfor vil du kanskje også gå inn i enslags kjærlighetssorg om du nå mister venninnen din. Ønsker deg uansett lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå