AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 møtte en person jeg likte godt en kveld for et halvår siden. han spurte om å være med meg hjem. jeg sa nei det er coronatid og gikk hjem. har ikke vært utenfor huset siden . er nå ferdig vaksinert og gikk på byen. denne personen dukket opp og satt seg ned. prøvde å prate normalt, men jeg var rasende inni meg for at han hadde spurt en fremmed alkoholpåvirket dame om å bli med hjem ,altså meg, ble helt tenåring i hodet. tenkte han driver å blir med masse fremmede damer hjem og jeg ble sjalu og rasende. men det er jo kansje bare vill tankegang. endte med at jeg var masse tilfeldig småfrekk. tenkte da det var best at han sluttet å like meg. har aldri oppført meg sånn før. liker jo personen. neste dag våknet jeg å tenkte det hadde klikket for meg. jeg har jo ingenting med hva denne fyren gjør på. vi møttest kun den ene kvelden før. kan jeg unnskylde meg neste gang vi møtest og forklare eller blir han å tro jeg er gal? er i førtiårene. man kan vel ikke bli forelsket og gal i huet av en kveld. eller er det mest naturlig å tenke at all isoleringa i koronatiden gjør at jeg innbiller meg det. er veldig redd jeg har såret han kraftig og må iallefall unnskylde meg. får det ikke ut av hodet Anonymkode: acdec...751
911 Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Om du føler du gjorde og sa noe dumt er det helt fint om du ber om unnskyldning. Jeg ville satt pris på en liten forklaring om dette hendte meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå