Gå til innhold

Norske kvinner + utenlandske menn = sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er de peneste menneskene i Norge. Om de ble sammen kunne Norge blitt befolket med pene mennesker. 

Anonymkode: ee272...3f2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge er allerede befolket med pene mennesker. Både av den kvinnelige og den mannlige sorten. 

Anonymkode: 73f21...7b3

• Liker 15
Skrevet

Omvendt kombo er best😊

Anonymkode: bb849...f9f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dette er de peneste menneskene i Norge. Om de ble sammen kunne Norge blitt befolket med pene mennesker. 

Nei takk. Er ikke interessert i utenlandske menn, hvis de ikke kommer fra vesten. Det er heller ikke noen av mine venniner.

Anonymkode: 3e249...fbb

• Liker 15
Skrevet

Det beste landet er Utlandet 😄

Anonymkode: 5c73f...113

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei takk. Er ikke interessert i utenlandske menn, hvis de ikke kommer fra vesten. Det er heller ikke noen av mine venniner.

Anonymkode: 3e249...fbb

Dere er rasister. 

• Liker 4
Skrevet

YES please 😍

Anonymkode: 5db1a...b69

Skrevet

Er kvinne og er sammen med en utenlandsk mann. Funker fint det!

Anonymkode: a92e6...8e5

• Liker 4
Skrevet

Hvilke land er med i Utlandet? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sverige, Island, Danmark, Finland, +++.

Anonymkode: aef51...6e9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle andre enn Norge.

Anonymkode: a92e6...8e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Pene?? Who fucking cares? Historien skiller på smarte og ikke fullt så smarte...!

Skrevet

Vel.... jeg har en utenlandsk mann, og jeg må jo si at barna mine er nydelige. Men... Samtidig har jeg hatt lyshuda kjærester tidligere, og skulle jeg bli skilt en gang i fremtiden, har jeg ikke noe imot å få en lyshuda kjæreste igjen!

Det at jeg giftet meg med min mann har jo mest med hvem han er! 

Anonymkode: 6b10b...185

• Liker 10
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Jeg er enig i at intelligens og personlighet har mye mer å si enn utseende. For hvem er egentlig vesenene i verden som blir likt av flest og får lettest venner? Det er ikke de peneste vesene, ofte er de ganske stygge. Det er nemlig hunden. Hundene er populære fordi de viser interesse og glede i andre. En vil alltid like dem som viser interesse for deg og liker deg. Ingen ting å si hvordan noen ser ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere er rasister. 

Slutt å dra raisisme kortet. De fleste norske kvinner vil ha norske menn. Ferdig snakka. De har samme verdier, moral og kultur. Tiltrekning og preferanser heter det. Helt normalt at man tiltrekkes til det man kjenner og føler seg trygg på. Har null interesse av å date/bli sammen med en utenlandsk mann. K28

Anonymkode: 1383b...f2a

• Liker 14
Skrevet (endret)

image.jpeg.d3c54a6d3516a7ad83826a8277c0ce5f.jpeg

😉

Endret av pappa messi
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel.... jeg har en utenlandsk mann, og jeg må jo si at barna mine er nydelige. Men... Samtidig har jeg hatt lyshuda kjærester tidligere, og skulle jeg bli skilt en gang i fremtiden, har jeg ikke noe imot å få en lyshuda kjæreste igjen!

Det at jeg giftet meg med min mann har jo mest med hvem han er! 

Anonymkode: 6b10b...185

At du synes dine blandingsbarn er nydelige er din mening. Andre kan tenke helt motsatt. Jeg har sett blandingsbarn og fler av de er ikke slående vakre, selv om mødrene forguder de og aldri har sett nydeligere barn.

Anonymkode: 602dd...105

• Liker 4
Skrevet

Jeg er selv etnisk norsk og foretrekker ikke-vestlige ikke-muslimske menn. Norske menn er ikke så romantiske som de og min kjære er fra India. Flere andre i omgangskretsen min har også partner fra Sør-Asia.

Anonymkode: 2e2a8...1f3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At du synes dine blandingsbarn er nydelige er din mening. Andre kan tenke helt motsatt. Jeg har sett blandingsbarn og fler av de er ikke slående vakre, selv om mødrene forguder de og aldri har sett nydeligere barn.

Anonymkode: 602dd...105

Jeg synes blandingsbarn er vakkert, bedre enn norske barn. Det er flere som mener det. Typisk norsk å være "best" i alt.

Anonymkode: 2e2a8...1f3

• Liker 8
Skrevet

Ja! Jeg er gift med min kjekke nydelige afrikanske mann har kjempe nydelige søte barn.❤❤❤❤❤❤

Anonymkode: 6e3f1...89c

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...