Gå til innhold

Kom ikke inn på studie. Hvordan bli kjent med nye folk nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte å flytte til Trondheim for å få en ny start. Hvordan kan jeg bli kjent med andre og få med nye venner?

Anonymkode: 8f310...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg valgte å flytte til Trondheim for å få en ny start. Hvordan kan jeg bli kjent med andre og få med nye venner?

Du flyttet til Trondheim for å studere, men kom ikke inn på studiet?

Hva skal du leve av, hva skal du gjøre til daglig?

Hva skal du gjøre i fritiden hvis du finner noe å gjøre på dagtid. 

Som oftest får man venner og bekjente gjennom det man foretar seg. Har du ikke tenkt til å foreta deg noe så er det vel ikke så mange alternativer annet enn å få venner på internett eller sett deg på Burger King med et skilt hvor det står "venner søkes"

Anonymkode: 75aa8...57c

• Liker 1
Skrevet

Skal du skaffe deg jobb? Da kan du få venner igjennom jobb, søk gjerne en sosial jobb som feks i en butikk med ungt personal.  

Kan du melde deg opp på enkeltemne? 

Anonymkode: 6aa16...8bd

Skrevet

Hva med å ta enkeltemner på universitetet? Da er du jo fremdeles med i kollokviegrupper og har anledning til å bli kjent med andre. 

Anonymkode: 8c0c5...fd8

Skrevet

Treningssenter, ute på byen, ulike grupper på Facebook, tinder/yubo? Ellers vil jeg anta at du skal jobbe dette året? Da kan du jo prøve å søke etter typiske studentjobber, f.eks klesbutikker eller McDonalds/BigBite/Burger King. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 20.19):

Du flyttet til Trondheim for å studere, men kom ikke inn på studiet?

Hva skal du leve av, hva skal du gjøre til daglig?

Hva skal du gjøre i fritiden hvis du finner noe å gjøre på dagtid. 

Som oftest får man venner og bekjente gjennom det man foretar seg. Har du ikke tenkt til å foreta deg noe så er det vel ikke så mange alternativer annet enn å få venner på internett eller sett deg på Burger King med et skilt hvor det står "venner søkes"

Anonymkode: 75aa8...57c

Ja, jeg trengte en ny start og utfordre meg selv hvis jeg ikke kom inn. Jeg angrer ikke, men er bare litt ensom. Nå har jeg meldt meg frivillig under pride uka! Så håper det setter litt fart! 

Jeg skal ta opp fag på akademiet. Og planen er å melde seg inn på treningssenter etterhver. Ellers bruker jeg mye tinder. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, jeg trengte en ny start og utfordre meg selv hvis jeg ikke kom inn. Jeg angrer ikke, men er bare litt ensom. Nå har jeg meldt meg frivillig under pride uka! Så håper det setter litt fart! 

Jeg skal ta opp fag på akademiet. Og planen er å melde seg inn på treningssenter etterhver. Ellers bruker jeg mye tinder. Ts

Kva med ein ekstrajobb i eit ungt miljø? 

Skrevet
Smascha skrev (3 timer siden):

Kva med ein ekstrajobb i eit ungt miljø? 

Jeg kan ikke jobbe så så mye pga personlige årsaker. Ganske komplisert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...