AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Sex på eggløsnings dagene osv… jeg husker det som et jævla pes🤯 som dame. Anonymkode: b4de9...01a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Gikk greit. Men da var det ikke snakk om Kama Sutra eller noe langvarige greier 😀 Anonymkode: 2d961...958
Isambard Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Jeg synes det var bra. Særlig når jeg tenkte på at vi kanskje lagde barn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Vi hadde sex som før, altså når vi hadde lyst, ikke gitte dager. Vi brukte dog lang tid, men for oss var det viktig å bevare lysten. Anonymkode: 333c6...2ef 4
Cervus Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 PES! Følte at dama bare var ute etter sæden min 7
blaffen Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Null stress. Var bare 'nå bruker jeg ikke p-piller lengre' også holdt vi på akkurat som vanlig. Var litt ekstra pirrende da, hjalp nok at vi faktisk ønsket barn (eldste tar lappen nå og vi er fortsatt sammen). 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Vi prøvde ikke egentlig, så for vår del var det ikke pes i det hele tatt. Men kan se for meg at det kan bli pes hvis man bruker tid på å time det riktig osv. Anonymkode: 94674...580
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 Samboeren min gikk fra "vi kan ha sex hver dag om du vil" til "oj dette var pes" så jeg vet ikke det var tydligvis en slags psykologisk switch som gjorde det til pes (merk - det var han som var mest gira på barn, så det var ikke grunnen) 😄 Anonymkode: 65ac9...658 1
Mt3 Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Tror det lett kan føles som pes om en henger seg opp i hvilken dag det er eggløsning, måler temp. ....for å finne akkurat når det er størst sjanse for befruktning i stedet for å bare starte på folat tilskudd, slutte med prevensjon og ha sex når en har lyst. Skjønner godt at de som har latt det gå en god stund med sex uten prevensjon, etterhvert går over til å sjekke eggløsning... men tenker at en bør prøve uten det stresset der først. For det frister ikke akkurat med sex når en klokker det inn på kalenderen at akkurat den dagen MÅ vi ha sex, og helst flere ganger dagen etter og dagen der.. men såå skal vi ikke ha sex før neste eggløsning. 2
-lykke- Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Vi har til vanlig sex omtrent hver dag (nå som vi har en 9 måneder gammel baby, er det vel hver 2. til hver 3. dag). Så det var egentlig ingen endringer. Men vi begge synes det var litt «skummelt» de første gangene vi hadde sex etter jeg hadde tatt ut spiralen 😅 Vi som vanligvis hadde sex på daglig basis hadde plutselig ikke sex på fire dager etter at spiralen var tatt ut. Ingen av oss sa noen som helst først, før vi da pratet sammen om det og forsto at begge var veldig nervøse. Tok forresten bare to måneder før jeg ble gravid, så vi rakk heldigvis ikke å stresse med det. 1
sicario Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex på eggløsnings dagene osv… jeg husker det som et jævla pes🤯 som dame. Anonymkode: b4de9...01a Må jo være er pes. har 2 barn. Vi ble gravide på 2 forsøk, altså 2 graviditeter på 2 samleier, så slapp heldigvis et langt forløp med masse pliktsex.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Skrevet 17. august 2021 Skulle tro samboeren min kom til å kjenne på at det ble litt rutinepreget og masete, ettersom jeg selv følte det to-tre ganger på årene vi prøvde. Men absolutt ikke, han var heller skuffet for at det ble sjeldnere da jeg ble gravid og dårlig 😅 Han kunne tenke seg å prøve på ny graviditet hele tiden 😂 Anonymkode: 426c1...00a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Skrevet 17. august 2021 var ikke noe stress med nr 1. Sliter litt med nr 2, så litt pesete. Men jeg sier som regel ikke noe og vil bare ha sex som vanlig. Men merker jeg er mer fokusert på at han skal komme enn å nyte det selv akkurat de dagene jeg har eggløsning. Nr 1 satt på første forsøk, så rakk liksom ikke styre noe med det. Anonymkode: 47bf1...3c8
Dubidu Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 Noen år siden nå, men det var fint. Ingen grunn til å holde igjen, liksom.
Voksenmann Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 Gikk i grunnen ganske bra. Kona ville ha sæden raskest mulig og brukte alle triksene i boka. Men, ok var ikke den mest romantiske sexen jeg har hatt....men tikker den biologiske klokka så tikker den.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #16 Skrevet 19. august 2021 Har to barn. Første barn var planlagt. Jeg (mann) husker det som den mest pirrende og spennende sexen jeg noen gang har hatt. Vi hadde mer sex enn vanlig men det var fordi vi var ekstra kåte og hadde lyst begge to (var vel noe med at nå gjør vi det på ordentlig? 😂) Tok ingen hensyn til eggløsning mv. Det gikk ikke lang tid før hun ble gravid. Nummer to var ikke planlagt. Han ble unnfanget fordi prevensjonen ikke gjorde jobben sin. Men det gjorde ikke noe, vi hadde uansett ikke tenkt å ha enebarn. Det skjedde bare litt fortere enn vi regnet med. Anonymkode: 23f80...855 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #17 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 19.30): Sex på eggløsnings dagene osv… jeg husker det som et jævla pes🤯 som dame. Anonymkode: b4de9...01a Jeg likte det ikke. Ingen var tent, bare "bli ferdig" lissom. Noe av det mest avtennende jeg kan huske... Vil sammenligne det med sinnsykt dårlig sex. For sex var det ikke, kun tømming.... Anonymkode: 53753...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #18 Skrevet 19. august 2021 Jeg har tre barn og sexen fra vi bestemte oss og frem til at vi viste at vi var gravide de tre gangene var den beste sexen jeg har hatt. Det at noen vil ha barn med deg er kanskje den fremste bekreftelsen en kan få, i tillegg var det noe ekstra sexy med hele situasjonen. Til vanlig kan jeg slite med å få utløsnig, men nå var det plutselig ikke noe problem. Kanskje det kunne ha blitt anderledes om det tok lang tid, kun snakk om en menstrasjonssykel hver gang. Anonymkode: de857...729 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 Syntes det var helt topp, jeg. Veldig befriende å ikke tenke på å unngå å gjøre henne gravid. Anonymkode: 2a22d...3d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå