Gå til innhold

Hvor mange is i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange is spiser deres barn på hverdager? Jeg syns en holder. 
kjæresten ga datteren en ekstra is nå 1t før legging, selvom hun fikk en for 2t siden når hun hadde besøk av venner og de da også fikk is etter pizzaen. 
jeg prøver at vi skal ha ett ganske så sunt kosthold, og 2 is syns jeg er unødvendig. Selvom barna ønsker is, må man ikke gi etter for alt. I helgen er det noe annet tenker jeg, men har kun vært hjemme noen få timer siden aks. 

Anonymkode: b5594...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal barn ha is i hverdagen egentlig? En gang iblant ja, men ikke is hver dag, og iallfall ikke flere is. 

Anonymkode: aa5d6...fb8

• Liker 8
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal barn ha is i hverdagen egentlig? En gang iblant ja, men ikke is hver dag, og iallfall ikke flere is. 

Anonymkode: aa5d6...fb8

Helt enig. Jeg synes også at én is hver dag er altfor mye.

Husk at barn har små kropper, sånn at en is fra butikken er veldig mye mer for dem enn det er for deg.

• Liker 2
Skrevet

Her får de en is i ny og ne, ikke hver dag. de hadde ikke fått to is på en vanlig hverdag.

• Liker 3
Skrevet

Får is kanskje hver femte dag. I vinterhalvåret; aldri.

Anonymkode: 9509f...4db

• Liker 2
Skrevet

Én is for ett barn er det samme som at vi skulle spist seks is som voksne fordi de har mindre kropper. 

Vår treåring fikk noen is i sommer, de fleste var hjemmelagde og smoothie eller saftbaserte. Ellers får hun ingen i hverdagen. Det Har hverken voksne eller barn godt av 

Anonymkode: c04a2...482

Skrevet

Innspill: is og is er veldig forskjellige ting. En diger en i kjeks, eller den minste pinneisen...himmelvid forskjell
for en liten barnemage. Is betyr stor smaksglede for barn. :) Akkurat som for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...