Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det var da merkelig. Hun kom jo etter stengetid. :klø: Dette skjønner jeg i hvert fall ikke:

"Oprah skal ha presisert at hun ikke ønsker å få særbehandling som kjendis. Hun visste at butikken var stengt da hun kom.

- Men det er forskjell på å møte en stengt butikk og en butikk som er stengt nettopp for meg, forklarte Oprah som likevel berømmet butikken for å ta ansvar for sine handlinger ved å stille opp på TV. "

Skrevet

Æsj, nå ble jeg provosert. Da jeg sto på butikk så hendte det at det var folk i butikken etter stengetid. De som var innenfor fikk handle ferdig, men vi slapp da ikke inn nye folk bare fordi det allerede var folk inne! Hadde vi gjort det hadde vi blitt stående der hele kvelden.

Nei, Oprah møtte ikke den staeste og uhøfligste i staben. Hun møtte bare et menneske som hadde lyst å ha sitt eget liv, uansett om en kjendis fant det for godt å slentre innom når "Hun visste at butikken var stengt da hun kom."

Her har Oprah driti på draget. Dette har ikke med hudfarge å gjøre. Det er ikke staben som ikke respekterer svarte, det er Oprah som ikke respekterer 'vanlige' menneskers rett til et privatliv. *fnys*

Skrevet

Tenkte det samme som dere. Men for alt vi vet kan de ha sluppet inn kundene som gikk 1 meter før dem. Hvis ikke dette er tilfelle, så synes jeg dette er storm i et vannglass.

Skrevet

Man skal jo respektere en butikks åpningstid uansett hvem man er

Skrevet

Synes det mest provoserende var representanten for butikken som ikke var lojal mot sin egen ansatte og forsvarte han/henne, men gikk så langt som å kalle vedkommende både uhøflig og sta på tv! Fullstendig uholdbart!

Skrevet

Denne episoden skjedde vel i sommer, og da ble den fremstilt som om hun kom til butikken i åpningstiden, men ble nektet inngang pga. hudfarge.

Skrevet

Altså fremstilt i media er det jeg mener i innlegget over.

Skrevet

I sommer, dagen etter det skjedde, gikk jo også butikken ut og beklaget det. Da var det "fordi de hadde hatt en del problemer med nord-afrikanere".

Skrevet

spar meg sier jeg bare...trodde ikke at oprah var sååå fjern..jeg har selv jobbet i butikk å sagt beklager vi har stengt selvom det var folk i butikken, sånn at de kunne få handlet ferdig og jeg kunne begynne med oppgjøret...åsså komme med den hudfarge greia da....er ikke den litt gammel.....huff.....så tragisk

Skrevet
spar meg sier jeg bare...trodde ikke at oprah var sååå fjern.
Mange millioner dollar gjør noe med hue til folk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...