AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Homofile menn virker å ofte ha mange kvinnelige venner. Hvordan er det for lesbiske, har de mannlige venner i like stor grad? Og i såfall, hvorfor ikke? Anonymkode: 23051...961
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 (endret) En av mine slektninger er lesbisk og bor med en kvinne. Hva slags venner hun har vet jeg ikke, men jeg ser mest kvinner på facebook siden hennes. Hun virker mye lykkeligere etter at hun fikk seg en samboer. Snakker mere. Den feminine homofile mannen med faghags er en slags stereotyp. Det eneste homofile har til felles er at enkelte tiltrekkes seksuelt av det samme. Endret 17. august 2021 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Tro det eller ei, men homofile - av begge kjønn - har ikke nødvendigvis så mye annet til felles enn at de er homofile. Jeg er lesbisk, har en mann jeg vil definere som en venn. Kjæresten min har sikkert 7-8 stykker, men flere kvinner. Anonymkode: ac5ac...3d2 1
emz08 Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Er samboer med en kvinne, og vi har jevnt med gode mannlige venner. Kanskje flest kvinner, men definitivt mannlige og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå