Gå til innhold

Hva synes dere om dette bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet med interiørrelatert håndverk, og nevner tipset jeg ga til kunder når de var usikre på hva de skulle velge.

Det som er lurt å tenke på her TS, er om det som ser så lekkert ut i butikken blir riktig hjemme hos deg og de du evt. bor sammen med, hvordan det blir å bo og leve med akkurat det bordet over tid: Passer det til stilen hjemme, passer det til hva som ønskes og trenges av et sofabord? Hva med stell og vedlikehold? Slike ting er bra å tenke på før man kjøper inn møbler og andre interiørartikler.

Selv synes jeg bordet hadde en god farge og sånn fin-røff stil, og noe helt annet enn det greie, men heller kjedelige IKEA-bordet som var linket til her tidligere. Sistnevnte er et OK "passer-til-alle"-bord, men TS' bord er mer spennende og personlig.

Anonymkode: 342bc...bdf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bordet er greit, men ikke verdt pengene. Du kjøper noe veldig lignende på IKEA til en brøkdel av prisen.

• Liker 1
Skrevet
Mt3 skrev (8 timer siden):

-Estetisk fint bord, enkelt og praktisk. --Synes absolutt ikke det ligner bordet fra IKEA som noen linket til, men det kommer vel an på øyet som ser.           -Og verd prisforskjellen da dette er av heltre, og bordplaten har ett ekstra slitesterkt lag på toppen igjen.

Bordplaten er ikke heltre. 

• Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Bordplaten er ikke heltre. 

Jo men den er finert med en 22mm fiber plate for å ha en sterkere overflate.

Skrevet
Mt3 skrev (8 minutter siden):

Jo men den er finert med en 22mm fiber plate for å ha en sterkere overflate.

Nei, det er selve bordplaten som er den 22mm fiberplaten (dvs fiber + finer + lakk = 22 mm). Utenpå fiberplaten er det lagt et lag eikefinér. 

• Liker 2
Skrevet

Bordet er veldig fint.👍 Kunne gjerne hatt det selv.

Skrevet

Det er helt sikkert kvalitet over det mtp prisen, men jeg synes det helt ærlig ser litt spinkelt ut. Hadde heller sett det for meg på verandaen og ikke inne på stua.

Anonymkode: 2bac4...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...