Gjest Emera Skrevet 21. september 2005 #21 Skrevet 21. september 2005 Hehe... Vel, vi hadde invasjon av vevkjerringer for noen år siden. De var overalt, i dusjen, i sengene, i vaskene, i do (siden jeg tisser sittende så valgte jeg å trekke ned før jeg bimmelibimmet)... Jeg skjønner ikke hvordan de kom seg inn engang. Så det er derfra min totale mangel på empati for vevkjerringer kommer... Jeg er ikke ond når det gjelder andre ting...
Dødspingvinen Skrevet 22. september 2005 #23 Skrevet 22. september 2005 Hm. Da jeg hadde katt, brukte jeg å fore henne med vevkjerringer. Hun lekte lenge og vel med dem, jaget dem rundt på gulvet, før hun slafset dem i seg. Like moro hver gang! Mohahahaha! ← Det gjør min og. Knaseknase..Slafseslafse
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #24 Skrevet 22. september 2005 Jeg hadde hatt dårlig samvittighet, selv om jeg er livredd edderkopper. Men det er fordi jeg er en gigantisk soft-is...
Dødspingvinen Skrevet 22. september 2005 #25 Skrevet 22. september 2005 Jeg hadde hatt dårlig samvittighet, selv om jeg er livredd edderkopper. Men det er fordi jeg er en gigantisk soft-is... ← Mmmmmm... Soft-is...
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #27 Skrevet 25. september 2005 Det er med stor anger jeg sier dette, jeg må bare få det ut. Jeg fant en liten edderkopp på badet i dag, tok noe papir og kasta det i dassen. Da jeg tok fram det du vet og gjorde det jeg skulle, lå edderkoppen og kava i doskåla mens jeg stod og pissa på den. Den svømte og kava så godt den kunne, stakkar, før den måtte gi tapt og drukna i dassen. Så trekte jeg ned, og livet gikk egentlig videre. Burde jeg ha dårlig samvittighet for dette? ← Du kommer til helvete.
Gjest Emera Skrevet 25. september 2005 #28 Skrevet 25. september 2005 Du kommer til helvete. ← :hår: Å, gud!!! Jaja, Rattle, see you in hell...
hecuba Skrevet 25. september 2005 #29 Skrevet 25. september 2005 Du kommer til helvete. ← Han er tross alt en slange...
liv Skrevet 25. september 2005 #30 Skrevet 25. september 2005 er det ikk syv års ulykke for å drepe en edderkopp og da??
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #31 Skrevet 25. september 2005 Han er tross alt en slange... ← Ingen unnskyldning! Man tisser ikke ting ihjel!
hecuba Skrevet 25. september 2005 #32 Skrevet 25. september 2005 Ingen unnskyldning! Man tisser ikke ting ihjel! ← Nei, du sier noe.. Egentlig liker ikke helt denne tråden.. Folk er så onde her..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. september 2005 #33 Skrevet 25. september 2005 Neste gang skal jeg bare drite i edderkopen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #34 Skrevet 25. september 2005 Nei, du sier noe.. Egentlig liker ikke helt denne tråden.. Folk er så onde her.. ← Mener alle ting har rett til å leve, enda hvor mange ben de har og enda hvor mange mennesker som har fobi mot dem...
Gjest Violetta Skrevet 25. september 2005 #35 Skrevet 25. september 2005 Neste gang skal jeg bare drite i edderkopen. ←
Gjest Edderkopphateren Skrevet 26. september 2005 #36 Skrevet 26. september 2005 Mannen slipper de også ut. ← Min også, og jeg kan ikke fatte at de gjør det for så snart edderkoppen er ute finner den nærmeste hull i muren og kommer inn igjen og står der og geiper til deg!
Gjest Ninakanin Skrevet 26. september 2005 #37 Skrevet 26. september 2005 du burde heller satt fyr på den, mener nå jeg da...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #38 Skrevet 26. september 2005 Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Jeg kasta en edderkopp i do i går. Men jeg trakk ned før jeg tissa, er livredd edderkopper og innbilte meg at den kunne komme opp igjen og ta meg.
Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #39 Skrevet 26. september 2005 Jeg synes du skulel skamme deg!
Gjest egkjemogtekdeg Skrevet 27. september 2005 #40 Skrevet 27. september 2005 Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Jeg kasta en edderkopp i do i går. Men jeg trakk ned før jeg tissa, er livredd edderkopper og innbilte meg at den kunne komme opp igjen og ta meg. ← og det gjør den nok, en dag du ikke er oppmerksom på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå