Gå til innhold

Jeg gjorde noe forferdelig i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Vel, vi hadde invasjon av vevkjerringer for noen år siden. De var overalt, i dusjen, i sengene, i vaskene, i do (siden jeg tisser sittende så valgte jeg å trekke ned før jeg bimmelibimmet)... Jeg skjønner ikke hvordan de kom seg inn engang.

Så det er derfra min totale mangel på empati for vevkjerringer kommer... Jeg er ikke ond når det gjelder andre ting... :rodme:

Skrevet
Hm. Da jeg hadde katt, brukte jeg å fore henne med vevkjerringer. Hun lekte lenge og vel med dem, jaget dem rundt på gulvet, før hun slafset dem i seg. Like moro hver gang!  :twisted:  Mohahahaha!

Det gjør min og. Knaseknase..Slafseslafse :ler:

Skrevet

Jeg hadde hatt dårlig samvittighet, selv om jeg er livredd edderkopper. Men det er fordi jeg er en gigantisk soft-is...

Skrevet
Jeg hadde hatt dårlig samvittighet, selv om jeg er livredd edderkopper. Men det er fordi jeg er en gigantisk soft-is...

Mmmmmm... Soft-is... :sikle:

Skrevet
Det er med stor anger jeg sier dette, jeg må bare få det ut. Jeg fant en liten edderkopp på badet i dag, tok noe papir og kasta det i dassen. Da jeg tok fram det du vet og gjorde det jeg skulle, lå edderkoppen og kava i doskåla mens jeg stod og pissa på den. Den svømte og kava så godt den kunne, stakkar, før den måtte gi tapt og drukna i dassen. Så trekte jeg ned, og livet gikk egentlig videre. Burde jeg ha dårlig samvittighet for dette?

:riste:

Du kommer til helvete.

Skrevet
:riste:

Du kommer til helvete.

:hakeslepp: :hår: Å, gud!!!

Jaja, Rattle, see you in hell...

Skrevet

er det ikk syv års ulykke for å drepe en edderkopp og da??

Skrevet
Han er tross alt en slange...  :ler:

:ler:

Ingen unnskyldning! Man tisser ikke ting ihjel!

Skrevet

Ingen unnskyldning! Man tisser ikke ting ihjel!

Nei, du sier noe.. Egentlig liker ikke helt denne tråden.. Folk er så onde her.. :tristbla:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Neste gang skal jeg bare drite i edderkopen.

Skrevet
Nei, du sier noe.. Egentlig liker ikke helt denne tråden.. Folk er så onde her..  :tristbla:

Mener alle ting har rett til å leve, enda hvor mange ben de har og enda hvor mange mennesker som har fobi mot dem... :)

Gjest Edderkopphateren
Skrevet
Mannen slipper de også ut.

Min også, og jeg kan ikke fatte at de gjør det for så snart edderkoppen er ute finner den nærmeste hull i muren og kommer inn igjen og står der og geiper til deg!

Gjest Ninakanin
Skrevet

du burde heller satt fyr på den, mener nå jeg da... :roll:

Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet.

Jeg kasta en edderkopp i do i går. Men jeg trakk ned før jeg tissa, er livredd edderkopper og innbilte meg at den kunne komme opp igjen og ta meg. :ler:

Gjest egkjemogtekdeg
Skrevet
Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet.

Jeg kasta en edderkopp i do i går. Men jeg trakk ned før jeg tissa, er livredd edderkopper og innbilte meg at den kunne komme opp igjen og ta meg.  :ler:

og det gjør den nok, en dag du ikke er oppmerksom på det :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...