Gå til innhold

Jeg gjorde noe forferdelig i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er med stor anger jeg sier dette, jeg må bare få det ut. Jeg fant en liten edderkopp på badet i dag, tok noe papir og kasta det i dassen. Da jeg tok fram det du vet og gjorde det jeg skulle, lå edderkoppen og kava i doskåla mens jeg stod og pissa på den. Den svømte og kava så godt den kunne, stakkar, før den måtte gi tapt og drukna i dassen. Så trekte jeg ned, og livet gikk egentlig videre. Burde jeg ha dårlig samvittighet for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vet ikke. Alle har forskjellig moral, også når det gjelder edderkopper.

Skrevet (endret)

Nah...live and let die ;)

Jeg og katten min hadde like stor glede av å se på at flått druknet i toalettskålen. Alltid like tilfredsstillende når den endelig sank ned. Når den gjorde det, så ruslet katten fornøyd avgårde :)

Endret av susanne
Skrevet

Greier du faktisk å se midd? Er det übermidd du har?

Trodde de var så små at man ikke kunne se dem, jeg :klø:

Skrevet
Se en midd? Har du veldig godt syn?

Hehe, så akkurat at jeg skrev midd. Forandret det nå :)

Skrevet

Oki.. Da forsto jeg litt mer.

Men Slangen, neste gang tar du opp drapet på video og sleger tapen for millioner på fluenes svartebørsmarked :)

Skrevet

Ja, ja...... :roll: Ha en god dag videre :ler:

Skrevet

Ditt onde vesen!!! La de stakkars edderkoppene være i fred!!! :grine:

*løpe gråtende ut av tråden for å sladre til grønnska*Eller rombe?

Skrevet

Har lest det allerede. ;)

Må være snill mot dyrene! :fy_fy: Men når det gjelder edderkopper, er jeg nesten enig med Slangen, de er ekle! *grøsse* I sommer måtte jeg få hjelp av naboen til å fange og slippe edderkoppene ut. :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja, jeg vet jeg er ondskapsfull, men jeg kan leve med det hvis dere synes det er greit da ;).

Skrevet

Jeg trenger en klem... :tristbla:

*titte manipulerende bort på grønnska*

Skrevet

Hm. Da jeg hadde katt, brukte jeg å fore henne med vevkjerringer. Hun lekte lenge og vel med dem, jaget dem rundt på gulvet, før hun slafset dem i seg. Like moro hver gang! :twisted: Mohahahaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...