Gå til innhold

Noen som har fått gratis smaksprøver til katt i posten? bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i kjæledyr emnet også, får ikke særlig svar. lurer på dette da jeg ikke har katt eller bestilt noe, Jeg er litt nevrotiker av natur.

Anonymkode: eb0fb...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er avsenderen og hvilket kattemat-merke er det?

Det kan være noen som ønsker at folks katter skal få smaken på dette og at eierne skal bestille. Men jeg hadde ikke tatt sjansen på å la en katt smake på det i tilfelle det ikke er kattemat som er bra for kattens helse.

Hvis det står oppført en link eller telefonnummer som man kan bestille gjennom, ville jeg IKKE ha forsøkt å ringe det nummeret og IKKE gått til den linken, ettersom det i verste fall kan være forsøk på svindel.

Anonymkode: 5322e...b65

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem er avsenderen og hvilket kattemat-merke er det?

Det kan være noen som ønsker at folks katter skal få smaken på dette og at eierne skal bestille. Men jeg hadde ikke tatt sjansen på å la en katt smake på det i tilfelle det ikke er kattemat som er bra for kattens helse.

Hvis det står oppført en link eller telefonnummer som man kan bestille gjennom, ville jeg IKKE ha forsøkt å ringe det nummeret og IKKE gått til den linken, ettersom det i verste fall kan være forsøk på svindel.

Anonymkode: 5322e...b65

Tror det sto i samarbeid med the vanlige kattematmerkene som dreamies, sheba og andre ting

LEste ikke så mye på, følte bare noe var sketchy. Derfor jeg vil høre her om noen andre har fått samme type pakker i posten

Skrevet

Det er nok ikke normalt. Bilde?

Anonymkode: 5ab05...ee3

Skrevet

Har fått her også. Og har også fått før. Virket jo som det kom fra merkene selv så skjønner ikke problemet?

Anonymkode: cc8bc...f20

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har fått her også. Og har også fått før. Virket jo som det kom fra merkene selv så skjønner ikke problemet?

Anonymkode: cc8bc...f20

åh okei så godt å høre, jo problemet er at jeg aldri har opplevd noe lignende. Jeg er ganske nervevrak fra før så blir lett skeptisk på ukjente ting. Derfor greit å høre

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

åh okei så godt å høre, jo problemet er at jeg aldri har opplevd noe lignende. Jeg er ganske nervevrak fra før så blir lett skeptisk på ukjente ting. Derfor greit å høre

Hvorfor skulle dette være bekymringsfullt i det hele tatt? :klo:

Anonymkode: 3efb2...c54

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått og det samme har naboene. 

Anonymkode: d69a8...e67

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg fikk til hund, for en stund siden,  Pedigree.  Kastet det bare siden jeg ikke har hund.

Skrevet

Hva da, går de bare rundt og legger kattemat i postkassa til folk? For et miljøsvineri!

Anonymkode: bec07...8df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva da, går de bare rundt og legger kattemat i postkassa til folk? For et miljøsvineri!

Anonymkode: bec07...8df

Det kan også være noen som har puttet ting som er giftige for katten i dette, så jeg ville kastet det.

Anonymkode: e0437...fec

• Liker 1
Skrevet

Naboen fikk faktisk i dag, men han har ikke katt så han ga eska til en annen nabo som har katt. Jeg hjalp ham med å levere videre, og det så ut som små poser av kattegodteri som du får kjøpt på butikken. Katta som fikk smake av ene posen lever hvertfall enda, noen timer etterpå.

Vi bor i Rogaland. Jeg fikk ikke i min postkasse som henger ved siden av.

Anonymkode: b7768...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...