Iselilja Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg har lastet ned masse nye hårfrisyrer og endel øredobber og sånt. Men når jeg vil endre utseende på simmene mine (i speilet), virker bare noen få av tingene jeg har lastet ned, mens når jeg lager simmer i bodyshop f.eks virker alt. Noen som vet hva som er galt?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 (endret) Nei, jeg vet ikke, men håper noen svarer, for jeg har samme problemet nesten, bare at ikke alt jeg laster ned og legger inn i downloads-mappa kommer inn i spillet i det hele tatt! Endret 21. september 2005 av *MissA*
Gjest Hel Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Noen ting er beregnet bare på EP's, har dere alle?
Gjest Hel Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Hmm, da er det filene det er noe problem med. Jeg gikk så lenge uten å spille eller lage noe så jeg husker omtrent ingenting om hvordan man kan fikse det.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har lastet ned masse nye hårfrisyrer og endel øredobber og sånt. ← Hei! Kan man laste ned ny frisyre? Det kunne jeg trengt, for jeg begynner å bli skallet. Finnes det en frisyre lik denne -> :pippi:
Gjest synseren Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Visste dere at dere kan endre hva de ser på tv og hvilken musikk de spiller i Sim 2? Det går ann å legge inn egne tvprogram og egen musikk, jeg synes det er skikkelig morsomt!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Jepp, det vet jeg Har ikke gjort det på 2'ern ennå, gjorde det bare på 1'ern, men skal nok gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå